آخرین قیمت سود مایع ۵۰ درصد در بازار

سود مایع ۵۰ درصد دارای کیفیت مطلوبی بوده و بسته به شکل عرضه و وزن بسته بندی شده در قیمت های مختلفی مورد خرید و فروش قرار می گیرد، این سود استفاده های گسترده ای در صنایع مختلف داشته و از بازار داغی برخوردار می باشد.

آخرین قیمت سود مایع ۵۰ درصد در بازار

چگونگی تولید سود مایع با درصد خلوص مختلف

چگونگی تولید سود مایع با درصد خلوص مختلف تولید سود مایع با درصد خلوص مختلف به روش های غشایی، دیافراگم و جیوه ای می باشد که به شرح تولید به روش غشایی می پردازیم، در این روش تولید ابتدا نمک اشباع در محفظه ای که گاز کلر در آن آزاد شده قرار داده می شود که توسط آند اکسید شده یون های کلرید، الکترون خود را از دست داده و به گاز کلر تبدیل می شوند.

در قسمت کاتد با تجزیه شدن مولکول های آب یون های هیدروژن بدست می آید در نتیجه با جریان الکتریکی به هیدروژن، به گاز تبدیل می شود و یون هیدروکسید بدست آمده نیز در محلول آزاد خواهد شد. در وسط سلول غشا نفوذ پذیر، یونی است که به یون های مثبت سدیم است که به بخش دوم سلول اجازه عبور داده خواهد شد فلذا در بخش آند یون های کلرید باقی خواهد ماند.

این سود بدست آمده در این روش دارای کیفیت بالاتر و کلرید سدیم کمتری بوده و به فرایند نمک زدایی نیازی نخواهد داشت، در سلول غشایی به جهت خودداری از واکنش بین یون ها، هیدروکسید و کلر بکار می رود که با این واکنش کلر تجزیه شده و یون های هیپوکلریت و کلرید بدست می آید. لذا به دلیل خورنده بودن گاز کلر از تیتانیوم مقاوم استفاده می شود که در کاتد نیز می توان نیکل بکار برد.

مرکز فروش سود مایع ۵۰ درصد در کشور

مرکز فروش سود مایع ۵۰ درصد در کشور مرکز فروش سود مایع ما این محصول را در خلوص ۵۰ درصد ارائه نموده و به دلیل کیفیت بالایی که در محصول وجود دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و لذا خریداران می توانند آن را در اشکال مختلفی خریداری کنند، چون هر کدام در بسته ها و اوزان مختلفی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

فروش سود مایع بسیار گسترده می باشد چون به وفور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر خریداران آن نیز صنایع مختلفی هستند که به عنوان مواد اولیه در تولیدات خود از آن بهره می برند، لذا این سود نقش بسزایی در صنایع دارد.

سود مایع در بازار بسته به کیفیت و نحوه فروش دارای نرخ های مختلفی بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر و باصرفه خواهد بود، همچنین دارای خاصیت خورندگی و سوزانندگی است به همین دلیل حین استفاده باید نکات ایمنی را در مورد آن رعایت نمود.