آخرین مرکز صادرات سود پرک

ایران یکی از صادر کننده های چربی گیر صنعتی و یا همان سود پرک می باشد. چین بیشترین سهم را در صادرات سود پرک دارد. ولی ایران نیز در جایگاه خوبی قرار دارد و هر ساله مقدار زیادی سود پرک به کشور های دیگر صادر می نماید. اگر قصد خرید سود پرک را دارید پیشنهاد می شود از مراکزی سود پرک بخرید که کار صادرات سود پرک را نیز انجام می دهند، زیرا همان طور که می دانید همیشه بهترین محصولات هر کشور به کشور های دیگر صادر می شوند.

آخرین مرکز صادرات سود پرک

اطلاعاتی جامع درباره سود پرک

اطلاعاتی جامع درباره سود پرک سود پرک کاستیک یا کاستیک سودا، در حالت جامد سفید رنگ و بدون بو می باشد. سود پرک قادر است به آسانی رطوبت هوا را جذب کند، از این رو استفاده از بسته بندی های مناسب برای حمل و نقل سود پرک ضروری می باشد. نقطه ذوب سود پرک بالا است ولی این ماده به سهولت در آب حل می شود. با اینکه سود پرک با زندگی صنعتی انسان ها عجین شده است ولی در صورت تماس مستقیم سود پرک با پوست ( به مدت نسبتا طولانی ) و یا تماس آن با چشم، خطر هایی به وجود می آید. این ماده تا کنون باعث نا بینایی نیز شده است. از این رو باید در هنگام کار با سود پرک دقت کافی را به کار برد. سود پرک در صنایع غذایی، دارویی، صنعتی، شیمیایی، بهداشتی و… کاربرد دارد. سود پرک را می توان از دو فرآیند تولید کرد.

  1. تولید سود پرک از طریق فر آیند الکترولیز محلول های کلرید سدیم ( روشی که امروزه بیشتر استفاده می شود )
  2. تولید سود پرک از طریق فر آیند سودا یا آهک

شرکت صادرات سود پرک خالص

شرکت صادرات سود پرک خالص کاستیک سودا اصل یا سود پرک به صورت گسترده در کشور ما تولید می شود. شرکت صادرات سود پرک خالص، سود پرک را به دست مشتریانی که در داخل ایران ساکن هستند نیز می رساند. سود پرک هایی که این شرکت به سراسر جهان عرضه می کند خالص و بدون اضافات می باشد. شرکت صادرات سود پرک، پس از طی روند های اداری، سود پرک را به نقاط مختلف جهان عرضه می نماید.

این شرکت که به خوبی از اصول بسته بندی سود پرک که امری بسیار مهم در صادرات سود پرک است، آگاه است، سود پرک ها را در بسته بندی های مرغوب ضد آب و رطوبت قرار می دهد. این شرکت با شبکه ارتباطات گسترده ای که دارد از سراسر جهان سفارش می گیرد و سپس با استفاده از شبکه حمل و نقل خود، سود پرک ها را به دست صاحبان آن ها می رساند.