بازار خرید سود مایع با بهترین کیفیت

سود مایع با دو غلطت متفاوت با فرمول شیمیایی NAOH در کشور ما موجود است و در هنگام واکنش با مواد مختلف، دارای تغییرات شیمیایی بسیار بالایی می باشد. این ماده بسیار واکنش پذیر است و با سرعت بسیاری دی اکسیدی که در هوا وجود دارد را جذب می کند و با آن ترکیب می شود.

سود مایع به دلیل خاصیت قلیایی که دارد در صنعت های مختلفی مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد به دلیل کاربرد های بسیار آن تولید سود مایع و بازار خرید این محصول با بهترین کیفیت در کشور ایران و سایر کشور ها رشد چشمگیری را داشته است.

بازار خرید سود مایع با بهترین کیفیت

مهمترین ویژگی های سود مایع

مهمترین ویژگی های سود مایع سود مایع به رنگ سفید و بسیار شفاف می باشد و بوی خاصی ندارد و در آب به راحتی حل می شود و دارای نقطه انجماد و نقطه جوش متفاوتی می باشد و گرمای زیاد موجب انفجار آن می شود. همچنین این محصول بسیار پایدار است اما گرما می تواند از میزان پایداری آن کم کند.

این ماده واکنش پذیری بالایی دارد و دارای فرمول شیمیایی NAOH  است و جرم مولی آن برابر ۳۹٫۹۹۷۱ g.mol-1 می باشد. همچنین PH این ماده دارای مقدار 13-14 است و دارای نقطه جوش، تراکم، انحلال پذیری و حلالیت خاصی است.

امروزه سود مایع به دلیل ویژگی ها و کاربردهایی که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله این صنایع شامل: تولید کاغذ و خمیر کاغذ، تولید پارچه برای فراورده های کتان و رنگرزی الیاف، تولید صابون ها، شوینده ها، سفید کننده ها، تولید فراورده های نفتی و همچنین در تولید آلومنیوم و سایر صنایع دیگر می باشد که کاربرد های بسیار وسیع و گسترده ای دارد.

برترین تولید کننده سود مایع در کشور

برترین تولید کننده سود مایع در کشور طبق آماری که گرفته شده است تولید و خرید سود مایع در کشور ما با بسیار پررونق بوده است. همچنین بزرگترین تولیدکنندگان این محصول کشور هایی چون آمریکا و چین می باشد همچنین خاورمیانه هم یکی از مناطق بزرگ نفتی می باشد که این محصول را تولید می کند.

در کشور ما منابع عظیم نفت و گاز وجود دارد و ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در خاورمیانه به شمار می آید و همچنین تولید سود مایع برای این محصولات نقش مهمی دارد.

برترین تولید کننده سود مایع استان قم می باشد که کارخانه تولید سود مایع را دارد که داری کیفیت بسیار بالایی می باشد و سفارش آن به صورت حمل با بشکه های مخصوصی است. از جمله برترین برند های معتبر در کشور ما شامل: سود مایع بندر امام، سینا تولید، پتروشیمی اروند و یا کبودان می باشد.