بازار فروش سدیم هیدروکسید پرک در تهران

سدیم هیدروکسید پرک یا سود کاستیک پرک از مواد پرکاربرد در صنایع مختلف است که به دو صورت جامد و مایع به بازار عرضه می شود؛ برای سفارش عمده این محصول در تهران و سایر شهرهای کوچک و بزرگ کشور می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید تا بهترین نمونه ها در سریعترین زمان ممکن در اختیارتان قرار گیرد.

بازار فروش سدیم هیدروکسید پرک در تهران

سدیم هیدروکسید پرک چیست؟

سدیم هیدروکسید پرک چیست؟ در این قسمت قصد داریم به این پرسش که سدیم هیدروکسید پرک چیست پاسخی جامع ارائه دهیم و برخی از مهمترین خواص و کاربردهای این محصول باارزش را بیان کنیم.

سدیم هیدروکسید پرک با فرمول شیمیایی NaOH ماده ای جامد و بی رنگ است که از ویژگی های فوق العاده آن می توان به علت حلالیت پذیری عالی در آب اشاره کرد.

واکنش پذیری این ماده با اکسیدها و فلزات موجب شده در صنایع مختلف، کاربردهای گوناگونی داشته باشد که تولید آلومینیوم تنها یکی از این موارد می باشد.

از کاربردهای سدیم هیدروکسید پرک در صنایع غذایی می توان به مواردی همچون بستنی سازی و نوشابه سازی ها اشاره کرد؛ همچنین برای شستن میوه ها و گرفتن پوست آنها کاربرد زیادی دارد.

از سدیم هیدروکسید پرک در کارخانه های تولید کاغذ و به منظور خمیر کردن چوب استفاده می شود، همچنین در برخی از مصالح ساختمانی مانند سیمان نیز این ماده به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد؛ تصفیه ی آب و بالا بردن pH آن نیز از سایر کاربردهای مفید سدیم هیدروکسید پرک می باشد.

در ادامه به صورت فهرست وار برخی دیگر از مزایای این ماده را بیان خواهیم کرد:

  1. تولید مواد منفجره
  2. صنایع نظامی
  3. صنایع پلیمر
  4. تولید شیشه
  5. صنایع نفت و گاز
  6. صنایع نساجی
  7. تولید رنگ
  8. تولید ابریشم مصنوعی

برترین تولید کننده سدیم هیدروکسید پرک در کشور

برترین تولید کننده سدیم هیدروکسید پرک در کشور تولید سدیم هیدروکسید پرک در کشور به صورت استاندارد و با کیفیت عالی انجام می شود؛ درآمد بالای ناشی از صادرات این محصول و استقبال از نمونه های ایرانی این محصول در کشورهای مختلف، بیانگر همین موضوع است.

میزان فروش سدیم هیدروکسید پرک معیار خوبی برای سنجش کیفیت محصولات هر شرکت در بازار داخلی و بین المللی می باشد؛ معمولا تولیدکنندگان معتبر این محصول، آمارهای فروش خود را به صورت سالیانه ارائه می دهند، بنابراین بررسی برترین مارک ها برای خرید عمده یا جزئی بسیار ساده خواهد بود.

کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، افغانستان، ازبکستان، ترکمنستان، ارمنستان، اکراین، گرجستان، قزاقستان، پاکستان و سوریه قراردادهایی در حجم های بالا با شرکت های ایرانی در زمینه خرید عمده سدیم هیدروکسید پرک دارند و مسلما تولیدکنندگانی که محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می کنند، هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای بین المللی مورد توجه مشتریان قرار می گیرند.

فعالیت گسترده اکثر تولیدی های سدیم هیدروکسید در فضای مجازی نیز این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند مشخصات محصولات ارائه شده را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین برند را برای خرید انتخاب نمایند.