بازار فروش سود پرک کاستیک سودا اصفهان

کاستیک سودا یا سدیم هیدروکسید یک ماده شیمیایی صنعتی بسیار قوی است که به صورت پرک و مایع در بازار یافت می شود. این محصول را در بسیاری از شهر های کشور می توانید با قیمت های مختلف پیدا کنید، با توجه به کاربرد های زیادی که دارد از فروش خوبی برخوردار است و می تواند به صراحت بیان کرد که بازار فروش سود پرک اصفهان از رونق خوبی برخوردار است و کیفیت محصول به این رونق و شمار خریداران افزوده است.

بازار فروش سود پرک کاستیک سودا اصفهان

دسته بندی های مختلف سود کاستیک در بازار

دسته بندی های مختلف سود کاستیک در بازار کاستیک سودا از نظر ظاهری در بازار فروش این محصول به چهار دسته مختلف تقسیم می شود که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارد: مایع، مروارید، پرک، پودری، در ادامه به توضیح مختصری از هر کدام می پردازیم؛

سود کاستیک مایع: شکل ظاهری به صورت مایع، رنگ روشن، بدون بو، در آب، اتانول، متانول، گلیسیرین قابل حل شدن است.

سود کاستیک پرک: شکل ظاهری جامد، به رنگ سفید، به دلیل اینکه خرد شده و پرک است به آن سود پرک می گویند. دارای خلوص بالایی است و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

کاستیک مروارید: به شکل جامد با خلوص بالا یافت می شود، دارای رنگ سفید و شبیه گلوله های برف و ساچمه ای شکل است، در تولید آن نسبت به سایر کاستیک ها ظرافت بیشتری به خرج داده شده و برای صنایع حساسی چون نساجی و دارو سازی مورد استفاده قرار می گیرد، در بازار نوع وارداتی این محصول وجود دارد و هنوز خط تولیدی از آن در کشور راه اندازی نشده است.

پودری: به صورت پودر با دانه های ریز و به رنگ سفید موجود است، برای صنایع مختلف مورد استفاده است.

قیمت روز سود پرک اصفهان با بهترین کیفیت

قیمت روز سود پرک اصفهان با بهترین کیفیت سود پرک اصفهان به دلیل شرایط و نوسانات اقتصادی که در چند سال اخیر وجود داشته است دارای قیمت های مختلف بوده این نوسانات به اشکال مختلف به عوامل درونی و بیرونی موثر بر تولید این محصول اثر گذاشته است و باعث شده که در طی یک بازه زمانی محصول دچار نوسانات قیمتی شود و نتوان برای آن یک قیمت واحد بیان کرد. لذا برای اطلاع از قیمت سود پرک به صورت روزانه می توان یک لیست قیمتی تهیه کرد.

برای تهیه لیست مذکور می توان به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کرد، اطلاع از قیمت های روزانه محصول منجر می شود که خریداران بتوانند خریدی به صرفه و با کسر هزینه های اضافی داشته باشند. استفاده از سایت های اینترنتی می تواند در رسیدن به این مهم کمک زیادی به خریدار کند و در کمترین زمان به قیمت مناسب برسد.