بررسی بازار سود پرک صنعتی

سود پرک صنعتی از آن جهت که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد، به صورت عمده خرید و فروش می شود بنابراین بازار آن بسیار پررونق بوده و توانسته سود فراوانی را برای تولیدکنندگان به همراه داشته باشد. امروزه خرید بالای این ماده از طریق شبکه های اینترنتی آنلاین، بازار فروش آن را پررونق تر کرده است به گونه ای که بیشتر افراد جهت خریدی آسان و کم هزینه، این محصول را در حجم های انبوه سفارش داده و بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر آن را تحویل می گیرند.

بررسی بازار سود پرک صنعتی

خواص فیزیکی سود پرک چیست؟

خواص فیزیکی سود پرک چیست؟ سود پرک یا هیدروکسید سدیم به دلیل خواص فیزیکی خاصی که دارد، در صنایع مختلف به کاربرده می شود اکنون به برخی از آن خواص اشاره می کنیم.

سود پرک حالت جامدی دارد که به شکل بلورهایی سفید رنگ و بدون بو می باشد، این ماده قابلیت حل شدن در آب را داشته در واقع خاصیت آب دوستی دارد به طوری که حتی با رطوبت هوا نیز وارد واکنش شده و این واکنش به قدری گرماده است که آب به اطراف پاشیده می شود و اگر آب حاصله به روی دست یا اشیاء بریزد به شدت آن را می سوزاند.

از سود پرک در صنایع مختلفی استفاده می شود به صورتی که به نام سود سوزآور خوراکی نیز شناخته می شود زیرا؛ در صنایع غذایی به عنوان شیرین کردن زیتون، تصفیه آب از هرگونه فلزات سمی، تولید قند و شکر و….‌ از آن استفاده می کنند هم چنین برای شستن میوه ها نیز کاربرد دارد.

هم چنین در صنایع فلزی نیز به سود پرک ابکاری نیز معروف است زیرا؛ جهت ابکاری فلز، آلومینیوم و…. استفاده فراوانی دارد و از طرفی با آن، سنگ بوکست را می شویند.

علاوه بر موارد ذکر شده از خواص فیزیکی سود پرک، جهت تولید کاغذ، کارتن و پالپ کاغذ و تمیز کاری تانک های انبار که آغشته به گریس، روغن و… هستند، استفاده می شود.

آشنایی با تولیدکنندگان سود پرک صنعتی

آشنایی با تولیدکنندگان سود پرک صنعتی شرکت های زیادی با برندهای معتبر و شناخته شده در سطح بازار در زمینه تولید سود پرک صنعتی، واردات و صادرات مواد شیمیایی فعالیت گسترده ای دارند به طوری که توانسته اند تجربه درخشانی داشته باشند.

از جمله تولیدکنندگان این محصول می توان شرکت های؛ پترو گوهر پارس،شرکت پرک بندر امام، شرکت اکسین سود و…… را نام برد که با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و کادر مجرب توانسته اند باکیفیت ترین سود پرک را در بسته بندی های استاندارد و متنوع تولید و روانه بازار کنند.

این تولیدکنندگان سعی می کنند با تولید روزافزون سود پرک، علارغم رفع نیاز جامعه، سود فراوان و شهرت و اعتبار جهانی کسب کنند.