بررسی خط تولید سود پرک

خط تولید سود پرک، ارائه پاسخ مناسب و علمی به هر یک از صنایع است. و این ماده پر مصرف را جهت تولیدات خود استفاده می کنند. یکی از تولیداتی که در این در این خطوط حاصل شده، تولید سود پرک98% می باشد. و این محصول در کارخانجات پتروشیمی تولید می شود و به دلیل خاصیت واکنش پذیری بالا در صنایع مختلف مانند صابون سازی، ابریشم مصنوعی و پارگت مواد نفتی استفاده می شود.

بررسی خط تولید سود پرک

علت اهمیت سود پرک چیست؟

علت اهمیت سود پرک چیست؟ سود پرک همان سدیم هیدروکسید است و به سطح تجاری آن کاستیک سودا گفته می شود. و از ترکیبات سدیم، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده و در صنعت بسیار پر کاربرد است. سود پرک سفید رنگ، مایع و بدون بو است و در بیشتر مواقع به رنگ قلیایی بوده و یک ماده خورنده بوده و در هنگام استفاده از آن باید دقت کافی داشت و در هنگام استفاده از آن با دقت کافی صورت پذیرد.

سود پرک ویژگی های خاصی دارد و به همین علت در صنایع مختلف پر کاربرد می باشد. و به جرات می توان گفت که این ماده یکی از پر کاربرد ترین مواد شیمیایی در صنایع مختلف می باشد. میزان حلالیت در حلال هایی مانند گلیسیرین، اتانول و متانول به نسبت مساوی می باشد. و در بسیاری از صنایع به کار می رود و چربی بر بودن آن بسیار بالا است

این ماده برای خنثی نمودن محیط های اسیدی استفاده می شود. به همین علت است که سود پرک را یک تنظیم کننده ph محیط می نامند. و به دلیل داشتن برخی از ویژگی های فوق العاده توانسته کاربرد وسیعی در صنعت داشته باشد. و کمبود کاستیک سودا درجه یک در کشور می تواند آسیب های جدی به صنایع مختلف وارد کند. و کاربرد این ماده در قلیایی کردن است و به صورت بسیار رقیق مورد استفاده قرار می گیرد

بهترین مراکز تولید سود پرک در اصفهان

بهترین مراکز تولید سود پرک در اصفهان بهترین مراکز تولید سود پرک در اصفهان زیر نظر متخصصین این عرضه با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می شود. فرآیند اصلی تولید سود پرک، الکترولیز محلول سدیم کلرید می باشد. پیل دیافراگم فرآیند معروف دیگری برای تولید این ترکیب شیمیایی است که در آن الکترولیت از آند به کاتد حرکت می کند. و سدیم هیدوکسید، گاز کلر و هیدروژن تولید می گردد.

خرید و فروش سود پرک به دلیل کاربرد گسترده در صنایع مختلف توسط شرکت و کارخانه های مواد شیمیایی تولید می شود. سود پرک یک باز قوی برای تولید نمک های سدیم، پاک کننده ها، تنظیم Ph و تیتراسیون، سنتز های ارگانیک و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده شیمیایی به دلیل خاصیت رنگ بری کاربرد گسترده ای در صنعت کاغذ سازی و نساجی دارد. سود سوزآور برای تولید آلومینیوم از سنگ معدن آن نیز یک ماده اساسی است. سود پرک در صنایع غذایی برای شستن یا پوست کندن میوه ها و سبزیجات، آماده سازی قهوه و شکلات، تولید رنگ کارامل، تولید نوشیدنی های بدون الکل ، سفت کردن بستنی و تولید نودل چینی مورد استفاده قرار می گیرد.