بررسی قیمت سود پرک در بندر ماهشهر

 سود پرک نوعی ماده شیمیایی می باشد که آن را به نام های سود سوزآور، سود جامد پرک می شناسند. این ماده در محصولات تولیدی صنایع پتروشیمی، ماده مهمی محسوب می شود. سود پرک بندر ماهشهر، گام بلند ایران در زمینه تولید سودهای پرک به شمار می رود. در واقع کشورمان توانسته با پرداخت هزینه کمتر و تامین مطمئن، مسیر صنایع خود را رشد دهد. به همین دلیل قیمت سود پرک ایرانی، بسیار کمتر از انواع دیگر سود می باشد.

بررسی قیمت سود پرک در بندر ماهشهر

کاربرد سود سوزآور در صنایع مختلف

کاربرد سود سوزآور در صنایع مختلف سود سوزآور یک ماده ی قلیایی بوده که خاصیت واکنش پذیری بالایی را به خود اختصاص می دهد. به دلیل همین امر، در صنایع مختلف کاربردهای گسترده ای دارد. در مقایسه با سایر مواد بازی، این نوع سود، واکنش پذیری زیادی را از خود نشان خواهد داد. این محصول را می توان به صورت محلول در آب استفاده نمود، که بدین صورت ثبات آن افزایش می یابد. البته در حالت محلول نیز می توان آن را ذخیره و یا انتقال داد.

سود سوزآور را به عنوان یک نوع حد واسط و واکنش دهنده در عملیات های گوناگونی مورد استفاده قرار می دهند. این عملیات ها شامل تولید چسب، جوهر، رنگ، الیاف مصنوعی، پوشش ها و… می باشد. برخی از کاربردهای سود سوزآور در صنایع مختلف عبارتست از:

  • صنعت پالایش نفت و گاز: این ماده ی کاربردی را جهت پاک نمودن ترکیب های اسیدی از گازهای سوختی، قبل از آن که به محیط وارد شوند، مورد استفاده قرار می دهند. 
  • صنعت نساجی: برای الیاف مصنوعی و انجام دادن عملیات رنگرزی، از ماده سود سوزآور استفاده می نمایند.
  • مصارف خانگی: یکی دیگر از کاربردهای مهم سود پرک، استفاده از آن در مصارف خانگی می باشد. محلول های لوله بازکن را با استفاده از این ماده تولید می نمایند.
  • صنایع غذایی: از سود سوزآور جهت عمل آوردن زیتون و یا تهیه ی انواع چوب شور استفاده می شود. همچنین جدا نمودن پوست مرکبات اعم از سیب زمینی، گوجه فرنگی و… به وسیله سود سوزآور انجام می پذیرد.
  •  صنایع فلزی: از مهم ترین کاربردهای سود پرک، تولید آلومینیوم در صنعت فلز می باشد. مقدار درخواستی این ماده جهت تولید آلومینیوم، از مقدار تولیدی سود پرک بیشتر است. تولیدکنندگان سعی می نمایند با تولید بیشتر، تقاضای بازار را پاسخ بدهند.

توزیع انواع سود پرک در بندر ماهشهر

توزیع انواع سود پرک در بندر ماهشهر سود پرک صادراتی با کیفیت را معمولا با غلظت حدود ۵۰ درصد تولید کرده و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می نمایند. به دلیل کاربردهای فراوان و متنوع این ماده، بازار خرید و فروش آن از رونق بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. 

شما می توانید جهت خرید انواع سود پرک در بندر ماهشهر و حتی دیگر نقاط کشور، همین حالا با مرکز فروش ما در تماس باشید. کارشناسان مربوطه به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد.