بهترین قیمت سود سوزآور شیرین سازی زیتون

تولید کننده های بسیاری در سراسر جهان مشغول به تولید محصولات متنوعی هستند که سود سوزآور زیتون یکی از آنهاست؛ ترفند قیمت گذاری برای این محصول به چند عامل از جمله کیفیت آن و کارایی بسیاری که در صنایع دارد بستگی دارد؛ بنابراین بهترین قیمت را محصولی دارد که هر سه عامل کیفیت بالا، کارایی و قیمت مناسب را دارا باشد. پرک سود آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد.

بهترین قیمت سود سوزآور شیرین سازی زیتون

اهمیت استفاده از سود سوزآور در شیرین سازی زیتون

کاشت و پرورش زیتون از گذشته رواج داشته و محصول آن نیز طرفداران بسیاری دارد. میوه زیتون، خود به تنهایی تلخ می باشد؛ بنابراین برای استفاده بهتر و راحت تر و همچنین به منظور طعم خوش و مطبوع آن؛ آن را با روش های مختلف شیرین سازی، شیرین می کنیم.

در میان روش های شیرین سازی متعددی که وجود دارد؛ شیرین سازی با استفاده از سود سوزآور زیتون رایج ترین آن ها می باشد؛ در ادامه به اهمیت استفاده از سود سوزآور  و سود پرک می پردازیم.

انواع میوه زیتون بر اساس وضع رسیدن، به ۸ دسته تقسیم می شوند که ۴ مورد از آنها در زیر آمده است:

  1. زیتون های سبز رنگ و تیره
  2. سبز مایل به زرد
  3. زرد رنگ با نقاط مایل به قرمز
  4. قرمز رنگ با بنفش کمرنگ

در موارد فوق هر چه از بالا به پایین می آید؛ میزان و زمان استفاده از سود کاهش می یابد؛ چرا که بافت میوه ها نرم تر و در نتیجه نفوذپذیری بیشتری نیز دارند. اهمیت استفاده از آن در خاصیت تلخ بری آن می باشد.

برای قیمت سود پرک 98 درصد کلیک کنید.

 

مرکز فروش سود سوزآور زیتون با بهترین کیفیت

 

 

سود برای زیتون

زیتون یکی از میوه های پرخاصیتی است که فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد. اما به دلیل طعم تلخش، نمی توان آن را در حالت معمولی استفاده کرد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به میوه زیتون علاقه دارید اما به دلیل طعم تلخ آن نمی توانید آن را میل کنید، بهتر است در ادامه همراه ما باشید تا شما را با یک روش کاربردی و مفید جهت تلخی زدایی زیتون آشنا کنیم.

 

سود سوز آور چیست؟

این محصول با نام های دیگری دیگری چون کاستیک سودا، سود جامد پرک، سود زیتون، چربی گیر صنعتی و سدیم هیدروکسید نیز شناخته می شود. سود سوز آور یک ماده شیمیایی بسیار خورنده با فرمول شیمیایی  NaOH است و می‌ توان آن را یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف معرفی کرد. این ماده به رنگ سفید است و دمای ذوب ۳۱۸ درجه سانتیگراد و چگالی ۲.۱۳ دارد.

سود سوز آور ماده ای فاقد بو و جاذب رطوبت است. این محصول می تواند به سرعت با رطوبت هوا ترکیب شود و به کربنات سدیم تبدیل گردد. به همین دلیل محلول سدیم هیدروکسید در ظرف های کاملاً در بسته نگهداری می شوند. ترکیب سود سوزآور در آب یک واکنش گرماده است و گرمای بسیار زیادی آزاد می کند و می تواند هنگام برقراری تماس با بافت های زنده بدن، موجب سوختگی شیمیایی آن ها شود. همچنین در صورت تماس با چشم ها ممکن است موجب کوری دائمی آن ها شود. بنابراین شما باید هنگام کار با این ماده احتیاط کنید.

 

مرکز فروش سود سوزآور زیتون با بهترین کیفیت

در بیشتر موارد، اولین خصوصیتی که بعد از کیفیت در ذهن خریدار پدیدار می آید، قیمت آن محصول است و قیمت گذاری با توجه به ارزش یک کالا صورت می گیرد و ارزش یک کالا نیز به خدماتی است که ارائه می‌‌ دهد.

سود سوزآور به دلیل کارایی و کاربرد بسیار آن در صنعت و مخصوصا به منظور شیرین سازی زیتون؛ خدمت زیادی به بشر می کند و از ارزش بالایی برخوردار می باشد؛ پس قیمت سود سوزآور بنا بر کارایی اش محسوب می شود. جهت آشنایی با خط تولید سودپرک کلیک کنید.

 

چگونه می توان با استفاده از سود سوز آور تلخی زیتون را از بین برد؟

زیتون سبز در حالت معمولی طعم بسیار تلخی دارد و نمی‌ توان آن را به همین صورت استفاده کرد. تلخی زدایی زیتون با استفاده از سود زیتون یا همان سود سوز آور، یکی از روش های متداولی است که جهت تولید انواع زیتون شور و ترش از آن استفاده می شود. اما استفاده از نمک نیز می ‌تواند در برطرف کردن تلخی زیتون کاربرد داشته باشد، اما سود برای زیتون روشی است که معمولاً از آن جهت تلخی زدایی مقادیر زیادی زیتون استفاده می شود و یک روش موثر و کاربردی تر است. به طور کلی رفع تلخی زیتون با استفاده از سود پرک روش راحتی است و به حدود یک هفته زمان نیاز دارد. روش انجام این کار از قرار زیر است:

  1. شما باید پیش از هر اقدامی نخست مواد مورد نیاز این کار که شامل ۵ گالن آب، دو گالن زیتون سبز، یک عدد چوب بلند جهت هم زدن و یک گالن بزرگ برای ترکیب مواد می شود، را آماده کنید.
  2. هنگامی که زیتون ها را جهت تلخی زدایی انتخاب می کنید، به سراغ زیتون های سیاه‌ رنگ نروید؛ زیرا این زیتون ها کاملاً رسیده هستند و برای تلخی گیری با استفاده از سود پرک مناسب نیستند. پس باید زیتون های سبز رنگ را انتخاب کنید و آن ها را به خوبی شستشو دهید.
  3. در این مرحله باید با رعایت نکات ایمنی محلول سود پرک و آب را آماده کنید. حدود نیم گالن آب ولرم را درون یک گالن بزرگ بریزید و سه چهارم پیمانه سود پرک را به آب درون گالن بیافزایید. دقت کنید که شما نباید آب را روی سود پرک بریزید. حال توسط چوب بلند محلول را هم بزنید تا سوپرک به خوبی در آب حل شود.
  4. اکنون باید محلول کاستیک سودا را به ظرفی که زیتون ها در آن قرار دارند، اضافه کنید و هم بزنید. پس از گذشت ۸ ساعت ساعت باید آب را خالی کنید و مجدد سه چهارم پیمانه سود پرک را در آب ولرم بریزید و به آن ۴ گلاب سرد اضافه کنید. شما باید این عملیات را دو بار در روز و به مدت سه روز انجام دهید.
  5. پس از گذشته این مدت زمان مشاهده خواهید کرد که رنگ زیتون ها به تدریج به سبز تیره تبدیل می شوند.
  6. پس از گذشته سه روز اول، باید این فرایند را سه روز دیگر نیز تکرار کنید اما با این تفاوت که تنها روزی یک بار باید آب زیتون را عوض کنید. در نهایت خواهی دید که طعم تلخ زیتون ها به خوبی از بین رفته است و می ‌توانید آن ها را جهت تولید انواع شوره، ترشی و… استفاده کنید.

 

اهمیت استفاده از سود سوزآور در شیرین سازی زیتون

 

بنابراین با افزایش خریداران، تولیدات آن نیز باید افزایش یابد؛ لازمه شیرین سازی زیتون نیز سود سوزآور می باشد، بنابراین یکی از اصلی ترین موادی که باید تهیه گردد سود سوزآور است.

این محصول به دلیل خاصیت قلیایی اش، باید محتاطانه استفاده شود زیرا ویژگی خورندگی آن زیاد است، به همین منظور باید کیفیت مطلوبی نیز داشته باشد. بنابراین با توجه به درآمد و نیاز به تولیدات بیشتر زیتون، فروش سود سوزآور با کیفیت در مراکز فروش در نقاط مختلف کشور و جهان صورت می گیرد.