توزیع انواع سود پرک گرانول در کشور

سود پرک گرانول

سود پرک یک ترکیب شیمیایی ساده است اما با وجود ساده بودن خود صنایع وسیعی را پوشش می دهد در عین حال یکی از مهمترین مواد شیمیایی جهان است. سود پرک مهمترین ماده برای تولید انواع رنگهای صنعتی، تولید مواد غذایی مانند کنسروها و نوشابه سازی و  کاستیک سودا در صنایع کاغذ سازی مصرف فراوان دارد.

بزرگترین صنایعی که تولید کننده سود پرک هستند صنایع نفت و پتروشیمی می باشد. برای تولید انواع بسیاری از چربی گیرها نیز از این ماده استفاده می شود. سود پرک خاصیت خورندگی دارد و در هنگام استفاده کردن از آن باید احتیاط کرد و رعایت نکات ایمنی کار با مواد شیمیایی ضروری است.

سود پرک ماده ای جامد و سفید رنگ بوده است. انواع سود پرک مختلفی همچون سود گرانول، سود پرک پودری و سود پرک وجود دارد که استفاده از آن در صنعت های مختلف متفاوت است.

سود گرانول کاملا شبیه به سود پرک است و تنها تفاوت آن درصد خالص بودن آن که 99/7% است. سود گرانول در ایران تولید نمی شود اما از کشورهایی همچون عربیستان، روسیه و چین وارد می شود.

سود پرک بدون بو و حالت انفجاری ندارد.

توزیع انواع سود پرک گرانول در کشور

اهمیت استفاده از انواع سود پرک

اهمیت استفاده از انواع سود پرک

در کشور ایران هم مانند سایر نقاط جهان، سود پرک، سود پرک جامد، سود سوز آور و … در بخش های مختلفی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت های تولید کننده این مواد شیمیایی از این ماده برای تولید مواد شیمیایی مختلفی همچون صنعت نفت، صنایع کاغذ سازی، صنایع شوینده ها و لوازم بهداشتی، تولید سولفید سدیم، خودرو سازی، چربی زدایی، خنثی سازی اسید در باطری سازی، ترکیبات دارو در داروسازی و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد.

از دیگر مزایایی سود پرک که می توان به آن ها اشاره کرده عبارتند از:

  • در صنایع تولید آلومینیوم برای خالص ساختن آلومینا از سود پرک استفاده می شود.
  • به منظور سولفور زدایی در در صنایع استخراج نفت و پتروشیمی از کاستیک سولفور فیلک استفاده می شود.
  • قدرت چربی زدایی داشته و در تولید صابون و شوینده ها نقش به سزایی دارند.
  • در جهت تصحیح اسیدیته و حفظ فلزات سنگین از کاستیک سودا مایع در تصفیه آب و فاضلاب به کار می رود.
  • برای تولید نوشابه ها و مواد های لبنی نیز از کاستیک سودا استفاده می شود.

مرکز فروش سود پرک گرانول به صورت عمده

مرکز فروش سود پرک گرانول به صورت عمدهفروش سود پرک گرانول به شکل های مختلفی وجود دارد. شرکت هایی هستند که در زمینه فروش انواع سود پرک گرانول عرب، روس و چین در ایران فعالیت دارند که می توان با شرکت ها  تماس حاصل شود و از قیمت ها اطلاع کسب کرد.