توزیع انواع سود پرک 98 درصد

سود پرک یا سود کاستیک پرک یا همان سود سوز‌آور، به صورت ورقه‌های نازک و سفید رنگ وجود دارند که در بسیاری از صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود، این محصول از طریق تبخیر نوع مایع آن یعنی سود استیک پرک مایع تولید می‌شود، این محصول به شدت جاذب رطوبت است بنابراین در هنگام حمل و نقل باید تحت پوشش مناسب قرار بگیرد، تولید سود پرک 98 درصد در کشورمان از رشد خوبی برخوردار است.

توزیع انواع سود پرک 98 درصد

اهمیت تولید و استفاده از سود پرک

اهمیت تولید و استفاده از سود پرک سود پرک دارای اهمیت بسیار زیادی است، از این محصول در صنایع مختلفی همچون صنعت داروسازی، تهیه غذا، صنعت کاغذ و … استفاده می‌کنند.

از این محصول در صنعت تولید کاغذ استفاده می‌شود، استفاده از آن در کاغذ سبب سفید شدن کاغذ می‌شود.

همچنین از این محصول در حفاری چاه‌های نفت نیز استفاده می‌شود زیرا استفاده این محصول سبب سولفور‌‌‌ زدایی می‌شود و در استخراج منابع نفتی کاربرد زیادی دارد.

این محصول که در دمای ۱۳۹۰ درجه سانتی‌گراد ذوب می‌شود دارای قدرت پاک کنندگی بالایی است به همین منظور در تولید انواع صابون و پاک کننده‌ها از آن استفاده می‌شود.

همچتین برای قالی شویی و … نیز می‌توان از این محصول به جای انواع پاک کننده‌ها استفاده کرد زیرا دارای قدرت پاک کنندگی بالایی است.

از این محصول در صنعت آلومینیوم سازی و تصفیه آلومینیوم استفاده می‌شود.

این محصول یک خنثی ساز خوب اسید است و برای شستشوی انواع میوه و سبزیجات نیز کاربرد دارد.

همچنین در تولید بسیاری از مواد خوراکی همچون انواع نوشابه‌ها و مواد لبنی از نوع خوراکی آن استفاده می‌کنند.

در خانه برای نظافت ساختمان و انواع سطوح نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

مرکز فروش سود پرک 98 درصد بندر امام

مرکز فروش سود پرک 98 درصد بندر امام شرکت تولیدی بندر امام با تولید سود پرک خالص 98 درصد سهم عمده‌ایی در تولید این محصول در کشور دارد.

سود پرک بندر امام در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرد و تا سال ۱۳۸۲ روزانه بالغ بر صد تن از این محصول را تولید و روانه بازار‌های داخلی و حتی خارجی می‌کرد.

این شرکت با بهره گیری از بهترین متخصصان و مهندسان حوزه شیمی بهترین نوع این محصول را با قیمتی مناسب روانه بازار می‌کند.

قیمت سود پرک به میزان تقاضا و همچنین مقدار عرضه آن بستگی دارد، هرچه تولید کم‌تر و تقاضا بیشتر باشد قاعدتا قیمت آن بالاتر می‌رود و بر عکس آن باعث افت قیمت این محصول می‌شود.

همچنین مشکلات موجود در تولید این محصول سبب بالا رفتن قیمت این محصول می‌شود.

شرکت بندر امام علاوه بر فروش در بندر امام دارای مراکز فروش بسیاری است که در سراسر کشور فعال هستند، همچنین این شرکت در تجارت‌های بین المللی نیز حضور دارد.