توزیع عمده سود پرک پترو گوهر پارس

سود پرک نوعی ماده سفیدرنگ و جامد است که به شکل پرک شده و یا گرانوله موجود بوده و دمای ذوب بالایی دارد و در شیمی مواد بسیار پر کاربرد می باشد، این ماده همچنین محبوبیت فراوانی دارد و به نام های مختلف از جمله هیدروکسید سدیم، سود کاستیگ، چربی گیر صنعتی و اسامی دیگر خوانده می شوند. این ماده در صنایع مختلف برای مصارف گوناگون کاربرد دارد و در آب بسیار قابل حل می باشد، هنگام حل شدن این ماده در آب گرمای زیادی آزاد می شود. توزیع عمده سود پرک پترو گوهر پارس با بالاترین کیفیت و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود.

توزیع عمده سود پرک پترو گوهر پارس

همه چیز درباره سود پرک

همه چیز درباره سود پرک سود پرک خواص و ویژگی های گوناگونی دارد و همین مزایا باعث شده که سود کاستیک در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار گیرد، مهمترین کاربرد سود پرک که قدمت طولانی نیز دارد، استفاده از آن در صنایع کاغذسازی است که موجب سفیدی و شفافیت کاغذ شده و هزینه های تولید آن نیز بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

در صنایع پتروشیمی نیز از سود پرک بهره فراوانی می برند و این صنایع از مصرف کنندگان عمده این ماده می باشند که در حفاری چاه های نفت به فراوانی کاربرد دارد.

برای تصفیه آلومینیوم از سود کاستیک استفاده می کنند، در شستشو و نظافت نیز این ماده به کار می رود.

همچنین سود پرک غذایی نیز در صنایع غذایی نظیر تولید مواد لبنی و نوشابه به مصرف می رسد و در شستشوی میوه و سبزیجات هم کاربرد دارد، امروزه به دلیل چربی زدایی بالای سود پرک از آن در بسیاری از قالی شویی ها به جای پودر شوینده و شامپو استفاده می کنند.

از دیگر کاربرد های سود پرک یا سدیم هیدروکسید می توان به کاربرد آن در صنایع تولید الکل، تلخی گیری زیتون و پخت مربا، داروسازی، صنایع بازیافت، شستشوی ماشین آلات و مخازن، چرم سازی و دباغی، تولید سرامیک، تصفیه روغن، داروسازی، لوله بازکن و غیره اشاره کرد.

بهترین قیمت فروش سود پرک پترو گوهر پارس

بهترین قیمت فروش سود پرک پترو گوهر پارس از جمله کاربردهای سود پرک می توان به موارد فراوانی اشاره نمود، در صنایع آرایشی و بهداشتی از جمله در تولید صابون و مواد شوینده از این ماده بسیار بهره می برند، این ماده خنثی کننده اسید است و در صنایع کاغذ و پالپ و صنایع گسترده نفت و گاز بسیار کاربرد دارد، در پزشکی و صنایع دارویی برای تولید داروهای مختلف کاربرد فراوان دارد.

فروش سود پرک پترو گوهر پارس با بهترین قیمت و کیفیت های بالا انجام می شود، به طور کلی قیمت سود پرک به عوامل مختلفی چون نوع و میزان کیفیت محصول، برند تولیدی، وارداتی و صادراتی بودن کالا، میزان عرضه و تقاضای محصول و نوسانات بازار بستگی دارد.