توزیع کنندگان سود پرک صادراتی در عراق

سود پرک صادراتی یا همان کاستیک سودا، یکی از محصولات شیمیایی خود کاربرد در اکثر صنایع مانند صنعت تولید محصولات شوینده و صنایع تولیدی دیگر محسوب می گردد. توزیع کنندگان سود پرک صادراتی عراق، تامین سود پرک مورد نیاز تجار و مصرف کنندگان گوناگون این محصول را در سراسر جهان با قیمت استثنایی و کیفیتی برتر برعهده دارند. همچنین مجموعه ها بهترین نوع کاستیک سودا را در اندازه‌ های بسیار گسترده نیز برای تامین نیاز مصرف کنندگان خود روانه بازار می‌کنند.

توزیع کنندگان سود پرک صادراتی در عراق

آنچه نباید درباره سود پرک بدانید

آنچه نباید درباره سود پرک بدانید Sodium hydroxide یا همان سود پرک، به عنوان یکی از محصولات خاص تغییر دهنده مقدار اسیدیته در مصارف تولیدی و شرکتهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و همچنین فراوانی قابل توجه در برخی از کشورها مانند کشور ایران، در تمام فصول سال و در اندازه های مورد نیاز استفاده کنندگان قابل تامین می باشد.

موارد مصرف: باید توجه داشت که بسیاری از صنایع مختلف مانند صنعت تولید کاغذ از سود پرک کاغذ برای تولید محصولات مختلفی مانند کاغذ های دارای رنگ سفید استفاده می کنند. همچنین در بسیاری از صنایع دیگر مانند صنعت تولید شیر، تولید انواع مواد شوینده، تولید انواع الیاف و موارد دیگری مانند آن نیز استفاده از سود پرک مرغوب به صورت چشمگیری صورت می پذیرد.
از طرفی دیگر در بسیاری از صنایع مختلف مانند صنعت تولید شیر و موارد مختلفی از این دست نیز استفاده از سود پرک به عنوان یک عامل شوینده محلول در آب، از نقش موثری در کاهش میزان آلودگی خط تولید برگزار می باشد.
باید توجه داشت که بسیاری از مجموعه های فعال در زمینه تولید محصولات غذایی برای شستشوی دیگ های صنعتی و موارد دیگری از این دست از محلول حاوی سود پرک استفاده می کنند.

شیوه های بسته بندی: شرکت های تولیدی غالباً این محصول را در بسته بندی های مختلفی مانند بسته بندی های کیلویی، بسته بندی های فلزی ۲۵ کیلویی، بسته بندی های بزرگ جامبو بگ با ظرفیت یک تن یا بیشتر و موارد دیگری از این دست و روانه بازار می‌ کنند.
البته برخی از شرکت‌ ها امکان خرید سود پرک را به صورت فله نیز فراهم آورده‌ اند تا استفاده‌ کنندگان بتوانند با بارگیری آن از طریق خودرو های مخصوص، نسبت به تخلیه مستقیم این محصول در خط تولید یا انبارهای مد نظر خود اقدام کنند.

از جمله دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت حمله آسان به واسطه بسته‌بندی مناسب توسط شرکت تولید کننده
  • بسته بندی در اندازه های مورد نیاز استفاده کنندگان مانند حق بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی
  • حفظ ایمنی افراد حمل کننده و استفاده کننده به واسطه رعایت نکات ایمنی توسط شرکت ارائه دهنده این محصول
  • قیمت رقابتی در مقایسه با سایر مجموعه های ارائه دهنده سدیم‌هیدروکسید
  • و …

مشخصات فیزیکی سود پرک چیست؟

برای شناسایی سود پرک به صورت فیزیکی برخی از ویژگی های بصری این محصول را می‌توان مورد بررسی قرار داد. از جمله این موارد می‌توان به نکات زیر اشاره نمود.

  • ساختار فیزیکی: سود پرک به صورت یک محصول شیمیایی جامد ارائه می شود. از این رو باید گفت ارائه این محصول به صورت بسته بندی های بزرگ و کوچک شکل می پذیرد، که در داخل بسته بندی ها شاهد وجود سود پرک خالص و یکدست دارای شکست های منظم می باشیم.
    البته باید گفت این محصول شیمیایی قابلیت مقاومت مناسبی را نیز در مقابل بسیاری از تهدید کنندگان محیطی دارا می باشد، به همین واسطه نیز آن را به عنوان کم واکنش پذیر ترین محصولات صنعتی نیز می شناسند.
  • رنگ سود پرک: رنگ سود پرک به رنگ سفید یخی می باشد که شباهت قابل توجهی را نیز به بلور های یخ دارد. البته بسیاری از افراد آن را مشابه بلورهای نمک می‌ دانند که به صورت سنگ شکسته شده در آمده اند.
    سود پرک در مقایسه با سایر محصولات شیمیایی از رنگ سفید تری برخوردار میباشد و غالباً در قالب شکست های ورق های از هم جدا می شود.
  • اندازه دانه ها: دانه های سود پرک ارائه شده، قالب بزرگتر است قند های مصرفی در خانه ها می باشد. اما باید توجه داشت که شرکت تولید کننده می تواند این محصول را در اندازه های بزرگتر یا کوچکتر این نیز تولید نماید که وابسته به نوع مصرف آن در صنایع گوناگون تغییر پیدا می‌کند.
    برخی از شرکت‌های تولیدکننده این محصول را به صورت پودر نیز ارائه می دهند که امکان به کارگیری آن را توسط دستگاه های مخصوص که سود پرک را به صورت پودر دریافت می کنند نیز پدید می آورد.

نقش سود پرک در تولید مواد شوینده

نقش سود پرک در تولید مواد شوینده استفاده از سود پرک در تولید بسیاری از محصولات شوینده مانند انواع صابون ها و مواد از بین برنده چربی به عنوان یکی از رایج ترین روش ها در سال های اخیر به شمار می آمده است. اما برای بررسی دقیق تر نقش سود پرک در تولید مواد شوینده باید برخی از ویژگیهای این محصول را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

  • رفع چربی ها: استفاده از سود پرک در ترکیب بسیاری از صابون ها و مواد شوینده مختلف به دلیل نفوذ موثر این محصول در بافت چربی ها و از هم گسیختن تجمع انواع توده های چربی شکل می گیرد.
    باید توجه داشت که سود پرک می تواند بر روی اکثر چربی های موجود در روی بدن یا روی البسه نفوذ نماید و آنها را از بافت اصلی لباس یا پوست بدن پاکسازی کند.
  • رفع تجمع باکتریایی: تحقیقات انجام گرفته بر روی سود پرک حاکی از آن است که استفاده از این محصول می تواند انواع متفاوت تجمع باکتری را به بهترین شکل ممکن از بین ببرد.
    از این رو استفاده از آن برای پاکسازی موثر انواع البسه و همچنین پوست بدن می تواند تاثیرات موثری را در کاهش میزان آلودگی و رفع تجمع باکتری هایی در محیط مد نظر شما داشته باشد.
  • تولید محصولات سفید کننده و جرم گیر: یکی از محصولاتی که حجم قابل توجهی از مواد شوینده را به خود اختصاص می‌دهد، انواع متفاوت محصولات سفید کننده و جرم گیر هستند. استفاده از سود سوز آور برای تولید این محصولات نیز به عنوان یکی از اصلی ترین متریال های شناخته شده در شرکت های تولید کننده به حساب می آید.
    باید توجه داشت که سود پرک به عنوان یکی از مواد شیمیایی از بین برنده رنگ نیز محسوب می گردد که، شرکت های تولید کننده با استفاده از مقدار متناسب با آن در فرمولاسیون محصولات خود، قادر به تولید انواع مایعات و پودرهای سفید کننده و جرم گیر می شوند.
  • عدم آسیب به پوست و بدن: اغلب شرکت هایی که در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت می کنند، برای تولید محصولات خود به دنبال مواد اولیه هستند که به پوست و بدن افراد استفاده کننده آسیب خاصی را وارد ننمایید.
    از این رو استفاده از سود پرک به دلیل آن که کمترین میزان آسیب رسانی را به به پوست های مختلف مانند پوست های حساس با خود همراه دارد، یکی از روش های اصلی و اساسی برای تامین مواد اولیه مواد شوینده به شمار می رود.
  • واکنش پذیری با مایعات: باید توجه داشت که سود پرک به عنوان یکی از محصولات شیمیایی محلول در آب شناخته می‌ شود. به همین واسطه تقلید پذیری مناسب این محصول در مایعات مختلف مانند آب، شرایط ویژه ای را در مقابل استفاده کنندگان مختلف مانند شرکت های تولید مواد شوینده قرار می دهد. چرا که هم مصرف کنندگان نهایی و هم شرکت های تولیدکننده به واسطه محلول پذیری مناسب این محصول می‌ توانند نسبت به استفاده هر چه بهتر از آن اقدام کنند.

ایران مرکز صادرات بهترین سود پرک

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین سرزمین ها در زمینه تولید بهترین نوع سود پرک یا همان سدیم‌هیدروکسید به شمار می رود. با توجه به اینکه سدیم‌هیدروکسید معمولاً از مواد اولیه طبیعی تولید می گردد، وجود معادنی که امکان استخراج اشکال اولیه سود پرک از آن وجود داشته باشد، برای کشوری مانند کشور ایران به عنوان یک ویژگی مهم در سطح جهان به حساب می آید.

از طرفی دیگر باید اشاره کرد که ایران به دلیل عرضه سود پرک با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب توانسته است در بازارهای جهانی نقش بسیار موثری را در زمینه تامین سود سوز آور مورد نیاز ایفا کند. از این رو شرکت های متفاوتی که در سطح جهان نیازمند دسترسی به میزان قابل توجهی از سود پرک هستند، می توانند بهترین نوع سود پرک باکیفیت را از طریق شرکت‌ های ایرانی در اندازه های مورد نیاز خود را تهیه کرده و در کمپانی ها و شرکت های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار دهد.

از جمله کشورهایی که به عنوان اصلی‌ترین وارد کننده این محصول از ایران به شمار می روند می توان به کشورهای آسیایی وارد کننده سود پرک، کشور های همسایه ایران مانند عراق، بسیاری از پایتخت‌ های صنعتی جهان و موارد مانند آن اشاره نمود.
همچنین باید گفت شرکت‌ های ایرانی در شیوه بسته‌بندی خود، موارد گوناگونی مانند استانداردهای بین المللی را نیز در نظر می گیرند تا بتوانند امکان حمل این محصول را به بسیاری از کشورهای استفاده‌کننده از سود پرک ایرانی را امکانپذیر کنند.

مرکز عرضه سود پرک صادراتی عراق

مرکز عرضه سود پرک صادراتی عراق همانطور که اشاره شد بسیاری از کشورهای مختلف مانند کشور عراق به عنوان اصلی ترین وارد کنندگان سود پرک با کیفیت ایرانی به شمار می‌روند، از اینرو همه ساله تجار ایرانی مقدار قابل توجهی از سدیم هیدروکسید را برای تامین نیاز اولیه بسیاری از شرکت های مختلف مانند شرکت های تولید کننده مواد شوینده در عراق از طریق مرزهای زمینی وارد این کشور می کنند.

مرکز عرضه سود پرک صادراتی عراق، عرضه بی واسطه این محصول در کشور دوست و همسایه را برعهده گرفته است که امکان دسترسی به پایین ترین قیمت سدیم هیدروکسید را برای شرکت های گوناگون صنعتی و امکان برخورداری از با کیفیت ترین نوع سود سوزآور را برای چنین مجموعه‌ های تولیدی فراهم می آورد.
همچنین باید به این مجموعه در طول سال و در فصول مختلف امکان دسترسی آسان به مقادیر قابل توجهی از سود سوزآور را در قالب بسته بندی های گوناگون برای تجار وارد کننده یا عوامل خرید شرکت ها را نیز به صورت مستقیم نیز فراهم آورده است.

سفارش انواع سود پرک صادراتی عراق

همانطور که گفته شد استفاده از سود پرک در بسیاری از صنایع مختلف به عنوان یک متریال اولیه با حجم قابل توجهی از تقاضا روبرو می باشد. به همین واسطه نیز بسیاری از شرکت های مختلف به دنبال آن هستند که سفارش انواع سود پرک صادراتی عراق را به صورت مستقیم و بی واسطه از شرکت اصلی تولید کننده آن انجام دهند.

از این رو به گفته شرکت تامین کننده سدیم هیدروکسید، به واسطه فعالیت روزمره و جهانی خود توانسته است به عنوان یکی از عوامل اصلی تامین کننده انواع محصولات شیمیایی مانند سود سوز آور در سطح جهان به شمار بیاید که تامین سود پرک صادراتی عراق را نیز برعهده دارد.
قیمت مناسب محصولات ارائه شده به همراه کیفیت دارای استاندارد بین المللی را می توان به عنوان یکی از ویژگی های به حساب آورد که محصولات ارائه شده توسط مرکز سفارش انواع سود پرک را از سایر محصولات موجود در سطح بازار جهانی متمایز می‌کند.

بنابراین صنایع گوناگون مانند صنعت تولید کاغذ، شرکت های تولید کننده انواع صابون و مواد شوینده، شرکت های تولید کننده محصولات لبنی(برای شستشوی خط تولید خود)، مجموعه هایی که با انواع مواد شیمیایی سر و کار دارند در کشورهای مختلفی مانند کشور عراق می توانند به واسطه فعالیت مرکز سفارش انواع سود پرک، به هر میزان از سود پرک صادراتی ایرانی دسترسی مستقیم داشته باشند.

قیمت خرید سود پرک صادراتی عراق

قیمت خرید سود پرک صادراتی عراق همانطور که در قسمت های قبلی مقاله نیز اشاره کردیم کیفیت سود پرک ارائه شده توسط شرکت تولیدکننده و شیوه ارائه این محصول برای مصرف کنندگان آن حائز اهمیت می باشد. البته این دو عامل به عنوان اصلی ترین تعیین کنندگان قیمت خرید سود پرک صادراتی عراق نیز به شمار می‌ روند.
شرکت های فعال در زمینه تولید و ارائه سود پرک درجه یک معمولاً محصولات خود را در بسته بندی های خاص و دارای نشان درجه یک ارائه می دهند که قیمت آن در مقایسه با سایر محصولات ارائه شده توسط شرکت های دیگر متفاوت تر می باشد.

اما عوامل دیگری مانند تهیه محصول از مرکز اصلی عرضه کننده سود پرک صادراتی، مقدار سفارش ثبت شده از طرف استفاده کنندگان سود پرک موارد دیگری از این دست نیز می‌تواند در تغییر قیمت خرید سود سوز آور نقش داشته باشد. بنابراین شما نیز می توانید برای دسترسی به پایین ترین قیمت این محصول و ثبت سفارش مدنظر خود با کارشناسان بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشید و زمان دریافت آخرین لیست قیمت سود پرک صادراتی عراق، سفارش محصول مورد نیاز خود را در اندازه های متناسب با نیاز سالانه، تسویه یا ماهانه به صورت مستقیم از مرکز توزیع کننده سود پرک به ثبت برسانید.