توزیع کنندگان سود پرک 98 درصد

سود پرک 98 درصد، ماده ای قلیایی است که به طور گسترده در صنعت استفاده می‌شود. سود پرک از تبخیر و تغلیظ سود مایع ۵۰ درصد به دست آمده و خلوص آن وابسته به روش الکترولیز کلرید سدیم و کیفیت سود سوزآور مایع است.

توزیع کننده سود پرک ۹۸ درصد، محصول تولید کننده های مختلف را همراه با برگه آنالیز شیمیایی محصول به خریداران ارائه می‌کند و مشتریان با توجه به نیاز خود و ویژگی های محصول، سود پرک مورد نیاز را سفارش می‌دهند‌.

توزیع کنندگان سود پرک 98 درصد

اثرات سود پرک بر روی سلامت

اثرات سود پرک بر روی سلامت

سود پرک، ماده ای جامد و سفید رنگ‌ است. سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور، در حالت جامد دارای سه شکل پرک، گرانول و پودری است. سود پرک فاقد بو بوده و خاصیت خورندگی بالایی دارد. خاصیت قلیایی این ماده بسیار بالا بوده و بسیار واکنش پذیر است.

این ماده کاربرد فراوان در صنایع مختلف دارد. خاصیت ضد عفونی، چربی زدایی و جرم گیری قوی سود پرک باعث استفاده استفاده از این ماده در شستشوی دستگاه های صنعتی و ماشین آلات شده است.

از این ماده جهت تنظیم PH انواع اسیدها و مایعات شیمیایی بهره می گیرند. سود پرک در مجاورت با هوا، به سرعت رطوبت را جذب کرده و میزان کیفیت آن کاهش می یابد.

از جمله اثرات سود پرک کاستیک بر سلامت پوست و مو می توان گفت، سود پرک خاصیت خورندگی بالایی داشته در تماس با پوست، پروتئین و چربی را در خود حل کرده و به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.

این عمل سبب ایجاد زخم و تاول می شود. لذا افرادی که با این ماده سروکار دارند، باید از دستکش های ایمنی مخصوص استفاده کنند. همچنین سود پرک مو را هم در خود حل کرده و باعث تاسی موقتی می شود.

استشمام هوایی که شامل ذرات ریز و معلق سود پرک باشد، می تواند باعث بیماری های ریوی و تنفسی شود. از این رو تهویه فضای کار بسیار مهم است.

برخورد سود پرک صنعتی با چشم‌ می تواند باعث التهاب و تاول در چشم شود. با توجه به مدت زمان قرارگیری این ماده در چشم آسیب های جبران ناپذیری همچون نابینایی متوجه چشم خواهد شد. از این رو در برخورد و کار با این ماده قلیایی باید تمام اقدامات ایمنی و حفاظتی رعایت شود تا سلامت انسان تهدید نشود.

ارائه کنندگان سود پرک 98 درصد

ارائه کنندگان سود پرک 98 درصد

سود پرک ۹۸ درصد محصولی با خلوص و کیفیت بالاست که توسط بسیاری از کشور های پیشرفته تولید و عرضه می شود‌. ایران به عنوان رتبه نخست تولید سدیم هیدروکسید در خاورمیانه، سود پرکی با خلوص بالای ۹۸ درصد تولید کرده و با تامین نیاز داخلی، محصول خود را به بازارهای جهانی هم صادر می کنند.

این فروشگاه اینترنتی از ارائه کنندگان معتبر سود پرک ۹۸درصد در کشور است که محصول را به طور عمده و با بسته بندی باکیفیت به خریداران عرضه می کند.