تولید عمده سود کاستیک پرک اصفهان

سود کاستیک پرک ماده ای بسیار پر کاربرد و پر طرفدار است که محبوبیت بسیاری در میان تولید کنندگان مواد مختلف و صنایع گوناگون دارد. این ماده رنگی سفید دارد و جامد است و به صورت پرک شده و گرانوله موجود بوده و بو ندارد. خواص و ویژگی های فراوان این محصول باعث شده که در انواع صنایع این ماده را بسیار استفاده نمایند. بالا بودن دمای ذوب این ماده یکی از مزایای فوق العاده این محصول است، سود پرک، سدیم هیدروکسید و چربی گیر صنعتی نیز دیگر اسامی محصول می باشند. تولید سود کاستیک پرک اصفهان به صورت عمده با کیفیت بالا انجام می شود.

تولید عمده سود کاستیک پرک اصفهان

مهمترین مشخصات سود کاستیک پرک

مهمترین مشخصات سود کاستیک پرک از جمله مهمترین مشخصات سود کاستیک پرک موارد بسیاری را می توان نام برد که همین خواص باعث شده که سود کاستیک کاربرد بی شماری در صنایع مختلف داشته باشد.

از جمله مشخصه های این محصول رنگ سفید، جامد بودن و بدون بو بودن آن است که به صورت پرک شده و گرانوله می باشد.

از مهمترین کاربردهای سود پرک که از قدیم کاربرد داشت، استفاده از آن در صنعت تولید کاغذ است، تولید کننده های کاغذ از این ماده برای سفیدی و شفافیت کاغذ بهره می برند و هزینه ای کم و بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی دارد.

کاربرد فراوان سود کاستیک در صنایع پتروشیمی نیز به اثبات رسیده است و در این صنعت بهره فراوانی از سود پرک می برند، در کندن چاه های نفت این محصول به فراوانی کاربرد دارد، مصرف کنندگان عمده این ماده همین صنایع نفت و گاز و پتروشیمی می باشند.

در صنایع غذایی نظیر تولید مواد مختلف لبنی و نوشابه از سود پرک خوراکی استفاده می کنند، در بسیاری از قالی شویی ها برای شستشو به جای شامپو و پودر و مواد شوینده از این چربی گیر صنعتی استفاده می کنند، هیدروکسید سدیم در شستشوی میوه جات و سبزی هم کاربرد دارد.

از دیگر مزایای سدیم هیدروکسید می توان به کاربرد آن در تلخی گیری زیتون و پخت مربا، داروسازی، شستشوی ماشین آلات و مخازن، تصفیه آلومینیوم، صنایع بازیافت، تولید الکل، چرم سازی و دباغی، تصفیه روغن، لوله باز کنی و غیره اشاره کرد.

بهترین قیمت سود کاستیک پرک اصفهان

بهترین قیمت سود کاستیک پرک اصفهان این ماده یک خنثی کننده قوی اسید می باشد و در صنایع گسترده تولید انواع مواد شوینده و بهداشتی و در صنعت نفت و گاز و صنایع تولید کاغذ و پالپ بسیار کاربرد دارد، در صنایع تولید دارو و پزشکی نیز برای تولید انواع دارو سود پرک بسیار استفاده می شود.

سود کاستیک پرک اصفهان با کیفیت بالا و با بهترین قیمت به فروش می رسد، قیمت سود کاستیک پرک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله:

  • نوع محصول و میزان کیفیت و مرغوبیت آن
  • انواع بسته بندی
  • حجم های مشخص و تعیین شده کالا
  • برند تولید کننده
  • وارداتی و صادراتی بودن آن
  • میزان عرضه و تقاضای محصول
  • نوسانات بازار