تولید محلول سدیم هیدروکسید پرک

سدیم هیدروکسید پرک خیلی زود اکسیژن و کربن دی اکسید کربن را جذب خود می کند . و این زیاد هم خطرناک نیست ، اما مشکلاتی برای سیستم پوست بدن شما ایجاد می کند.

تولید محلول سدیم هیدروکسید پرک

مهمترین موارد استفاده از سدیم هیدروکسید پرک

مهمترین موارد استفاده از سدیم هیدروکسید پرک مهم ترین مورد این است که اگر بر روی دست شما بریزد باعث خورندگی پوست دست وی شود و به مرور زمان دست شما به رنگ قرمز در می آید. 

سدیم هیدروکسید یکی از محصول پتروشیمی است . سالیانه چند ها لیتر از آن تولید می شود. و در کشور های مختلف پخش و تولید می شود .

سدیم هیدروکسید در بعضی از کشور ها به نام سود سوزآور ، سدیم پرک شناخته شده است. این نوع سدیم جاذب آب دارد آب های اطراف را به خود جذب میکند.

تولید سدیم هیدروکسید سالیانه در بسیاری از مناطق کشور در حال تولید است. که از آن برای آزمایشگاه های دانشگاه ها ، مدرسه ها ، آزمایشگاه های شیمیایی استفاده فوق العاده ایی دارد. 

این محلول به شکل جامد است آنقدر قوی و پر قدرت است که اگر مثلاً یک فلز را داخل آن قرار دهید محلول سدیم هیدروکسید فلز را در خود می جوشاند و حل می کنند. 

از محلول سدیم هیدروکسید برای مواد غذایی مثل نمک ، برای مواد شوینده مثل مایع ظرف شویی ، تیرک ، وایتکس قرار دارد .

از این مایع اگر وارد چشم شما شود باعث کور شدن دائم و همیشگی شما می شود.  لطفا در موقع استفاده خیلی زیاد مراقب باشید.

در صنعت سیمان و گچ نقش مهمی دارد . آن برای درست کردن سیمان استفاده می شود . یک ماده جامد سفید رنگی است که بسیار خطر زیادی دارد.

وجود آن در هر آزمایشگاه پزشکی ، مدرسه ، دانشگاه و غیره الزامی و لازم است. 

شرکت پخش سدیم هیدروکسید پرک در کشور

شرکت پخش سدیم هیدروکسید پرک در کشور شرکت های زیادی هستند که در حال تولید و پخش این مایع هستند و دانشمندان زیادی هم در حال آزمایشات متنوع و کاربردی را انجام می دهند .

پخش این محلول در تمام شهر ها، کشور ها و غیره به صورت متداول است. و سالیانه زیادی است که این محلول در حال پخش مصرف کنندگان زیادی را دارد .

با وجود تعداد زیادی مصرف کننده که خریدار و طرفدار این نوع محلول هستند شرکت های صادراتی و وارداتی به صورت خودکار در حال پخش و وارد کردن به بازار آزمایشگاه هستند و خوشبختانه فروش زیادی داشته است. 

با پیشرفت دانشمندان ایرانی شرکت های مختلف که لوازم های آزمایشگاه را تولید می‌کنند توسعه یافت. و زمینه سازی برای خود ایران شد و سدیم هیدروکسید پرک هم یکی از  لوازم های لازم آزمایشگاه است.