تولید هیدروکسید سدیم در ایران

سود سوزآور که با نام های تجاری زیادی در جهان معرفی می شود که یکی از آنها هیدروکسید سدیم می باشد یک ماده شیمیایی و قلیایی مهم بوده که به دلیل خواص زیاد در صنایع بیشترین مصرف را به خود اختصاص می دهد. این ماده اغلب برنگ سفید بوده و قابل ترکیب با آب و مواد مختلف است و در مقابل رطوبت و حرارت بهترین عملکرد را دارد. تولید هیدروکسید سدیم در ایران به صورت عمده و حرفه ای انجام می شود از این رو نیاز مصرف کنندگان به خوبی تامین می گردد.

تولید هیدروکسید سدیم در ایران

موارد استفاده از سود پرک در صنعت

موارد استفاده از سود پرک در صنعت موارد استفاده از سود پرک در صنعت بسیار فراوان می باشد و با کمک آن محصولات متعددی تولید می شود. سود پرک با کیفیت در صنایع کاربردهای زیادی دارد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • سود کاستیک در صنایع رنگرزی
  • سود سوزآور در تولید کارتن و کاغذ
  • در صنایع چرم و نساجی
  • در صنایع نفت و گاز و پترو شیمی
  • در خنثی سازی اسید و باطری سازی
  • در تولید چربی گیر ها و سایر صنایع وابسته
  • در صنایع غذائی از جمله صنایع شیر، کنسرو سازی، نوشابه سازی ,کارخانه قند و شکر ،
  • در صنایع دارو سازی ، الکل سازی و آرایشی و بهداشتی
  • در صنایع فلزی و تولید شیشه روی ، آلومینیوم ، گالوانیزه و آبکاری

این ماده به سهولت می‌تواند رطوبت هوا را جذب کند و به همین دلیل باید هنگام حمل و نقل تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد. برای تولید مواد شوینده چون صابون این ماده می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد‌. با این ماده می توان به جدا کردن پوست مرکبات و صیفی جات برای تولید کنسرو استفاده کرد.

مرکز تولید هیدروکسید سدیم

مرکز تولید هیدروکسید سدیم این مرکز تولید هیدروکسید سدیم را سالیان زیادی است که انجام می دهد، این مرکز در اصل بزرگترین تامین کننده سود پرک به شمار می رود که شبانه روزی فعالیت می کند و بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را تهیه کرده و وارد بازار ها می نماید. این مرکز تولید سود پرک خالص را با بهترین مواد اولیه خام مصرفی و کمک پیشرفته ترین دستگاه ها و افراد با تجربه انجام می دهد.

تولید این محصول در محیطی بهداشتی و طبق اصول و استاندارد های جهانی و بهداشتی انجام می شود از این رو تولید کننده توانسته است با تهیه سود پزشکی با کیفیت و مرغوب هم مجوز تولیدات انبوه و عرضه به بازار ها را دریافت نماید و هم با آنها رضایت مشتریان را جلب کند.

تولید این محصول در حال حاضر برای تامین نیاز بازار های داخلی و خارجی با رشد انبوهی مواجه شده است، مسلما با تولیدات انبوه می توان شهرتی جهانی پیدا کرد و محصول خود را به کشور های دیگر هم ارسال نمود.