تولید کننده سود سوزآور از آب نمک

سود سوزآور آب نمک نام دیگر الکترولیت سدیم هیدروکساید است؛ در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا یکی از روشهای عالی تولید سود سوز آور را به شما معرفی کنیم.

تولید کننده سود سوزآور از آب نمک

چگونگی تولید سود سوزآور از آب نمک

چگونگی تولید سود سوزآور از آب نمک سود سوزآور به دو روش تولید می شود؛ امروز قصد داریم روش الکترولیت را که توسط آب نمک صورت می گیرد، برایتان شرح دهیم،. در این روش که توسط جریان الکتریسیته صورت می‌گیرد، جریان مستقیم از میان محلول سدیم کلراید و سلول های مخصوص عبور می کند. آب نمک به وسیله جریان برق تجزیه شده و به صورت محلول ۱۰ الی ۱۲ درصدی هیدروکسید سدیم، یا همان سود سوز آور به همراه گاز هیدروژن در بخش کاتدو گاز کلر در بخش آند، به عنوان خروجی تشکیل می شود.

دو نوع سل یعنی کاتد جیوه‌ای و دیافراگمی در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند، در واحدهای جدید تولیدی به دلیل خطر آلودگی پسماندهای جیوه ای، از نوع دوم کاتد استفاده می کنند.

روش دیافراگمی، روشی است که به دلیل کم خطر بودن، بیشتر مورد علاقه صنعتگران عزیز است.

به طور کلی در الکترولیت از دو عنصر کاتدی و آندی در دو محوطه مختلف که با آب نمک پر شده‌اند و میزبان عناصر کاتدی و آندی می باشند تشکیل شده است.

در روش دیافراگمی از پنبه نسوز یک دیافراگم تشکیل می شود که این خود کمکی به طبیعت است، زیرا پساب‌های جیوه را وارد محیط زیست نمی کند.

سل دیافراگم، از گرافیت به عنوان آند و تور فلزی به عنوان کاتد استفاده می کند. پس از ریختن آب نمک در قسمت آند، گاز کلر ظاهر گشته و پس از آن به آنها این مجوز داده خواهد شد که از میان دیافراگم که به صورت متخلخل هستند عبور کنند. اما قسمت کاتد که در آنجا هیدروکسید سدیم و هیدروژن تشکیل می شود، کمتر منتشر می شوند.

بسیار هوشمندانه و همچنین بی خطر می توان این ماده ارزشمند را به دست آورد.

مرکز فروش سود سوزآور آب نمک در ایران

مرکز فروش سود سوزآور آب نمک در ایران به معتبرترین مرکز فروش سود سوزآور آب نمک در ایران خوش آمدید؛ شما می توانید محصول مورد نیاز خود را به همان مقدار که مورد نیازتان است از ما تهیه کنید.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این محصول بالاترین کیفیت را داشته و می توانید این مژده را هم دریافت کنید که، این بالاترین کیفیت، با مناسب ترین قیمت عجین گشته.

همیشه تهیه کردن آب از سرچشمه بهترین روش برای آگاهی از سلامت آن است، پس میتوانید از یک تولید کننده سود سوز آور معتبر خرید کرده و مطمئن باشید تمام مراحل تولید سود سوزآور در بالاترین سطح استاندارد و کیفیت طی شده.