تولید کننده سود پرک صادراتی خوزستان

شرکت های معتبر زیادی در استان های مختلف کشور در زمینه تولید و عرضه سود پرک کرمانشاه فعالیت میکنند در این میان شرکت بازرگانی آراد شیمی با سالها سابقه در زمینه تولید و فروش سود پرک خوزستان فعالیت خود را از طریق سایت اینترنتی نیز آغاز کرد.

تولید کننده سود پرک صادراتی خوزستان

آشنایی با انواع سود پرک از نظر کاربرد

آشنایی با انواع سود پرک از نظر کاربرد تسود پرک یک محصول شیمیایی به رنگ سفید و بدون بو با فرمول شیمیایی NaOH می باشد.

این ماده به دلیل ویژگی های سحر انگیزی که دارد در صنایع مختلف کاربردهای متنوعی دارد از جمله اینکه از این محصول در صنعت صابون سازی، در محصولات سفید کننده، تولید کاغذ، نساجی، دارو سازی،  تولید آلومنیوم و…استفاده می کنند.

سود پرک در همه آزمایشگاه های شیمی به عنوان پایه مواد شیمایی استفاده میشود و با خواص و ویژگی های متفاوتی که دارد در بیشتر واکنش ها مثل تشخیص خاصیت فلزی، شمارش کاتیون ها، یا حتی در برخی واکنش ها که نیاز به گرما میباشد از این محصول استفاده میکنند.

در زمان های قدیم این ماده را طی فرایند ترکیب سدیم کربنات با آهک  هیدراته به دست می آوردند اما امروزه از روش های متفاوتی مثل روش کلرو الکلی، سل دیافراگمی، سل جیوه ای  برای تولید این محصول استفاده میکنند

عمده تفاوت این روش ها به خاطر روش های جدا سازی کاتیون و انیون و جلو گیری از ترکیب آنها باهم است.

در فرایند به دست آوردن سود پرک محصولات دیگری مثل کلر و هیدروژن به دست می اید که از کلر بخاطر ایجاد گرما در تولید بخار آب ب ای ادامه واکنش استفاده میکنند.

از هیدروژن  به عنوان سوخت در بویلر ها و یا به عنوان منبع غنی هیدروژن  استفاده می کنند.

به طور کلی از هر فرآیندی که اقدام به انجام  واکنش شیمایی کنید هیدروژن در قسمت کاتد و کلر در بخش اند تولید میشود

بهترین روش برای تولید سود پر کلان همان روش کلرو الکلی می باشد که علاوه بر انجام راحت این واکنش از نظر هزینه نیز نسبت روش های دیگر مقرون به صرفه است

فروش مستقیم سود پرک خوزستان به قیمت کارخانه

فروش مستقیم سود پرک خوزستان به قیمت کارخانه شرکت بازرگانی آراد شیمی اقدام به اخذ نمایندگی از تمام شرکت های فعال در زمینه تولید  سود پرک صادراتی  ایرانی و خارجی کرده است به همین دلیل این شرکت محصول خود را به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار میدهد.

این شرکت با این عمل خود  علاوه بر از میان بر داشتن واسطه ها سعی کرده بهترین و با کیفیت ترین سود پرک را تهیه کند

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید سود پرک کلر پارس میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید و با کمک مشاوران کار آمد و خبره در زمینه محصولات شیمیایی از خرید محصول خود مطمئن شوید

خانه