تولید کننده سود کاستیک سودا 98% در کشور

سود کاستیک سودا (هیدروکسید سدیم) یک محصول جانبی برای تولید کلر است. این ماده در تولید تناژ رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و در فرآیندهای مختلفی مانند صابون و تولید مواد شوینده، بازیافت لاستیک، تولید نفت، ساختن ریون و در صنعت خمیر و کاغذ و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

تولید کننده سود کاستیک سودا 98% در کشور

آشنایی با ویژگی های سود کاستیک سودا

آشنایی با ویژگی های سود کاستیک سودا به طور معمول به عنوان غلظت های 50٪ و 73٪ NaOH به عنوان تکه یا مواد جامد به بازار عرضه می شود، اما کاربردهای تجاری غالباً شامل غلظت های کمتری هستند. به عنوان یک کالای صنعتی، سود کاستیک دارای موقعیت محوری در تولید طیف گسترده ای از محصولات صنعتی و مصرفی است. مجموعه ما موفق به تولید سود کاستیک 98% در کشورمان ایران شده است.

به دلیل داشتن خاصیت قلیایی قوی، سود کاستیک از توانایی فوق العاده ای برای حل یا استخراج آهن برخوردار است و آن را به عنوان محصول مورد نظر در برنامه های کاربردی در صنعت خمیر و کاغذ، برای استخراج آلومینیم از سنگ معدن بوکسیت و برای استفاده در برنامه های تمیز کننده نظیر کارخانه ها استفاده می کند.

در تصفیه آب، وسیله ای قدرتمند برای تنظیم pH، خنثی کردن جریان آب و کمک به کاهش خوردگی است.

در شیمی مبتنی بر سدیم به عنوان یک عامل واکنش دهنده در فرآیند تولید عمل می کند و سدیم را به روش های مختلف و برای اهداف مختلف به محصول نهایی منتقل می کند. سود کاستیک به عنوان مثال در تولید سیلیس، سیلیکات و متاسیلیکات، فسفات، الیاف، سفید کننده، مواد شوینده و صابون ها و همچنین در فرآوری مواد غذایی (به عنوان مثال قند) و در تصفیه روغن های گیاهی و معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.
جوشکاری مایع آمونیاک
آمونیاک تحت جوش با سود سوز آور، تغییراتی در ساختار سلولز ایجاد می کند – سازماندهی مجدد شبکه کریستالی با زنجیره های سلولزی که در حول محور خود چرخانده و ترجمه می شوند – به شبکه دسترسی بهتری به معرف ها می دهند.
یکی از بزرگترین مصرف کنندگان سود سوز آور صنعت خمیر و کاغذ است که از آن در فرآیندهای خمیر و سفید کننده، تزریق کاغذهای زباله و تصفیه آب استفاده می شود. رشد جهانی محدود به سطح تولید ناخالص داخلی است. سوداستیک در ساخت آلومینیوم استفاده می شود.
از دیگر کاربردها می توان به صابون سازی یا تبدیل روغنهای چربی، عطر سبزیجات در تولید صابون و ساخت سورفاکتانت برای مواد شوینده اشاره کرد. این ماده در صنایع نفت و گاز طبیعی برای از بین بردن مواد اسیدی از هیدروکربن ها و گازهای خارج از کشور استفاده می شود. در بخش نساجی از آن در فرآوری شیمیایی پنبه و از بین رفتن الیاف مصنوعی استفاده می شود.

مرکز خرید سود کاستیک سودا در ایران

مرکز خرید سود کاستیک سودا در ایران شما تولید کنندگان عزیز که از این ماده در فراورده های خود استفاده می کنید، می توانید جهت خرید سود کاستیک در ایران از طریق مجموعه ما اقدام نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!