خرید اینترنتی سود پرک مایع در تهران

سود پرک مایع چه تفاوتی با سود جامد دارد؟ آیا می توان گفت که جز ظواهر، خصوصیات شیمیایی و ساختار سود مایع و سود جامد هم با یکدیگر متفاوت است؟ آیا در تهران و دیگر شهر های کشور، خرید اینترنتی سود پرک جامد یا مایع آسان تر از خرید حضوری از مراکز فروش حقیقی نیست؟

سود پرک مایع، شکل مایع سود جامد است که در ادامه راجع به روند تولید و ساختار آن صحبت خواهد شد. سود پرک جامد به نسبت مایع پرفروش تر است. چرا؟ چون بسته بندی و حمل و نقل آن نسبت به سود جامد آسان تر می باشد.
اگر زمان و شرایط خرید حضوری سود در بازار تهران را ندارید، نگران نباشید. زیرا خرید اینترنتی سود پرک در تمامی شهر های کشور به کمک بازار سود ایران ممکن شده است.

سود پرک مایع

سود پرک مایع چیست؟

سود پرک مایع، همان سود جامد است که به صورت مایع به بازار عرضه می شود. کاستیک سودا به روش تجزیه الکترولیت تولید شده و حالت مایع دارد.

  • داشتن حجم زیاد
  • سخت بودن حمل و نقل
  • و همچنین سخت بود شرایط نگهداری

سبب شده تا سود مایع را در پروسه ای به سود جامد تبدیل کنند.

هنوز صنایعی هستند که سود پرک مایع را خریداری کرده و در خط تولید خود از آن استفاده می کنند.

سود پرک مایع

تفاوت سود مایع و سود جامد

از نظر ظاهری تفاوت های زیادی میان سود مایع و جامد دیده می شود. همانطور که در بخش گذشته گفته شد، سود مایع حجم بیشتری را اشغال می کند و شرایط نگهداری آن سخت است. اما سود جامد که دانه هایی شبیه به پرک یا پولک داشته، هم بسته بندی آسان تری داشته و هم حمل و نقل آن آسانتر است.
لازم به ذکر است که درصد سود پرک حداکثر به 50% می رسد، اما سود پرک جامد به 99%. این درصد خلوص، میزان اثرگذاری سود سوز آور در صنایع مختلف را نشان می دهد.

سود پرک مایع

خرید اینترنتی سود پرک یا خرید حضوری؟

چیزی که ممکن است ذهن خیلی از خریداران سود پرک را درگیر کرده باشد، روش خرید سود است.

خرید اینترنتی سود پرک مزیت هایی دارد که خرید حضوری آن ندارد. به عنوان مثال در شهر های شلوغی نظیر تهران، خرید اینترنتی مقرون به صرفه ترین روش است. چرا؟

زیرا:

  1. هزینه حداقلی صرف خرید و رفت و آمد می شود.
  2. زمان کمی برای خرید در نظر گرفته می شود.

با این تفاسیر، بهترین روش خرید را می توان خرید اینترنتی معرفی نمود.