خرید دستگاه تولید آب ژاول ضدعفونی کننده

سود پرک در بورس، یکی از رایج ترین ماده هایی است که به عنوان سفید کننده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. آب ژاول موثرترین ماده ضدعفونی کننده و گندزدایی می باشد. امروزه در راستای مبارزه با ویروس کرونا و یا کووید 19، دستگاه تولید آب ژاول در بسیاری از استان ها و شهرستان ها در سراسر کشور راه اندازی شده اند. آب ژاول ضدعفونی کننده از طریق دمیدن گاز کلر در محلول هیدروکسید سدیم تولید می شود.

 

خرید دستگاه تولید آب ژاول ضدعفونی کننده

همه چیز درباره آب ژاول

همه چیز درباره آب ژاول آب ژاول محلول حاوی 5% هیپوکلریت سدیم است، این محلول ضدعفونی کننده ناپایدار بوده و در برابر حرارت و نور خاصیت خود را است دست می دهد. آب ژاول ماده ای سمی است و  رنگ آن زرد کم رنگ مایل به سبز بوده و بوی تند و شدیدی دارد. آب ژاول خاصیت ضدعفونی کنندگی بالایی به دلیل کلر آزاد دارد و به همین دلیل است که به عنوان گندزدایی و بو زدایی کاربرد دارند. این محلول با نام هایی همچون وایتکس و سفید کننده در بازار به فروش می رسندو می توان این محلول را با قیمتی بسیار ارزان از بیشتر مراکز فروش خریداری کرد.

آب ژاول، سفید کننده کلردار است که با افزودن مقداری پروبورات به آن، قدرت سفید کنندگی آن چند برابر می شود. جهت نگهداری برای مدت زمان بیشتر، آب ژاول را درون ظرفی مات و به دور از گرما و حرارت نگهداری شود. این محلول بسیار سمی بوده و نباید در محیط های بسته مورد استفاده قرار گیرد و از استفاده آن با محلول جوهر نمک اجتناب شود، زیرا هر دو ماده سمی بوده و در اثر ترکیب این دو باهم، محلول سمی و بسیار کشنده تری تشکیل می شود.

 

امروزه با گذشت زمان و همچنین پیشرفت های روزافزون در زمینه های تولید مواد شوینده، ضدعفونی کننده ها دستگاه های صنعتی بسیاری تولید شده اند که دستگاه تولید آب ژاول نیز از این گونه دستگاه ها می باشند.

قیمت فروش دستگاه تولید آب ژاول در بازار

قیمت فروش دستگاه تولید آب ژاول در بازار از آنجایی که در ایران آب ژاول به عنوان مایع سفید کننده و وایتکس شناخته شده است، اکثر شرکت های تولید کننده آن از عبارت سفید کننده استفاده می کنند. دستگاه تولید آب ژاول به صورت گند زدایی عمل می کند.

سود پرک صادراتی به دلیل مصارف فراوانی که دارد، دارای اهمیت فراوانی در بین بازارهای داخل و خارج از کشور می باشد و به همین دلیل است که فروش دستگاه آب ژاول بسیار گسترش پیدا کرده است. قیمت فروش این دستگاه ها با توجه به برند و کیفیت آن ها با یکدیگر متفاوت است.