خرید سود پرک گوهر در بسته بندی های مختلف

مصرف کنندگان و متقاضیان می توانند سود پرک گوهر را در بسته بندی های مختلف با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب آن را تهیه کرد.

شرایط صادرات سود پر‌ک‌ گوهر

سود پرک گوهر یکی از ماده‌ های شیمیایی مورد استفاده در صنعت به شمار می‌ آید؛ سود پرک‌ ها محصولات صادراتی هستند که شرایط صادرات آن ها با سایر محصولات صادراتی کمی متفاوت است.

سدیم هیدروکسید یا سود پرک در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند؛ از جمله کاربرد این محصول می‌ توان به شیرین سازی زیتون، تولید پارچه، تولید چرم، ساخت شیشه، خنثی سازی اسید ها و غیره اشاره کرد.

سدیم هیدروکسید ها ماده‌ ای شیمیایی هستند که به عنوان مواد پایه یا مواد اولیه در ساخت و تولید محصولات نقش بسزایی دارد؛ اما از آنجایی که دارای خاصیت قلیایی بسیار بالایی هستند در بسته‌ بندی‌ های مخصوص روانه بازار می‌ شود.

شرایط صادرات سود پرک گوهر نسبت به سایر محصولات صادراتی کمی فرق دارد؛ بنابراین از شما می‌ خواهیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

  • نوع بسته‌ بندی

یکی از شرایط مهم در صادرات سود پرک گوهر نوع بسته‌ بندی این محصول است؛ نوع بسته‌ بندی در حفظ کیفیت و خاصیت محصول نقش بسزایی دارد.

به طور معمول برای عرضه و صادرات هیدروکسید سدیم از کیسه‌ های دو لایه یا بسته‌ های دو لایه به کار برده می‌ شود.

از این رو می‌ توان گفت این محصول در بسته‌ بندی‌ های لمینیت شده استفاده می‌ شود؛ این بسته‌ ها از دو لایه مجزا تشکیل می‌ شود که جنس لایه‌ ها از پلی اتیلن و پلی پروپیلن می‌ باشد.

نوع بسته‌ بندی باعث حفاظت کیفیت هیدروکسی سدیم موجود تاثیر گذار است.

  • مکان نگهداری

از دیگر شرایط مهم صادرات سود پرک گوهر می‌ توان به مکان نگهداری محصول اشاره کرد؛ مکانی که برای نگهداری این ماده شیمیایی انتخاب می‌ شود در حفظ محصول تاثیر گذار است.

مکانی که برای نگهداری این ماده شیمیایی انتخاب می‌ شود باید مکانی باشد، که به دور از تابش مستقیم خورشید بوده و فضای کافی برای نگهداری بسته‌ ها داشته باشد.

از طرفی نیز نباید انبار یا مکان نگهداری این محصول هیچ رطوبتی داشته باشد.

تابش مستقیم خورشید، رطوبت و اکسیژن سه عامل مهم هستند که در از بین بردن خاصیت هیدروکسی سدیم تاثیر گذار اند.

  • نوع حمل و نقل

نکته بسیار مهمی که پس از نوع بسته‌ بندی و مکان نگهداری باید به آن در صادرات سود پرک گوهر توجه کرد، نوع حمل و نقل این محصول است.

زمانی که این ماده شیمیایی به عنوان محصولی صادراتی به سایر کشور ها صادر می‌ شود؛ برای صادرات این محصول به کشور ها از راه‌ های دریایی و هوای استفاده می‌ شود.

به طور کلی شرایط صادرات سود پرک گوهر خاص است؛ زیرا حین صادرات این ماده نباید هیچ تماسی با رطوبت و اکسیژن داشته باشد.

بنابراین نوع بسته‌ بندی، مکان نگهداری و نوع حمل و نقل در صادرات این محصول بسیار مهم است.

آنالیز سود پرک گوهر

در این مقاله می‌ خواهیم سود پرک گوهر را به طور اختصاصی آنالیز کنیم.

هیدروکسید های سدیم از نظر ظاهری شکلی ورقه ای دارند که به رنگ سفید و کاملا شفاف تولید می شوند؛ از دیگر نام های سود پرک گوهر می توان به سود سوزآور و کاستیک سودا اشاره کرد.

این محصول از خاصیت قلیایی بسیار بالای برخوردار است، که به راحتی با مایعاتی همچون: آب، الکل و متانول ترکیب می‌ شود و محلول‌ های آبی را تشکیل می‌ دهد.

این ماده شیمیایی سفید رنگ در دمای 1390 درجه سانتی گراد به دمای ذوب می‌ رسد؛ همچنین برای اطلاع بهتر است بدانید چگالی این ماده 2.13 است.

این ماده به راحتی رطوبت و اکسیژن موجود در محیط را جذب کرده و خاصیت خود را از دست می‌ دهد؛ از این رو مکان نگهداری از این محصول حائز اهمیت است، زیرا باید فاقد رطوبت باشد.

این محصول ماده‌ ای باز و شیمیایی می‌ باشد به همین علت به آسانی واکنش پیدا می‌ کند؛ نوع جامد این محصول به نسبت نوع مایع آن کاربرد بیشتری دارد.

همچنین میزان خلوص سود پرک جامد بیشتر از سود مایع است و مقدار ناخالصی نوع جامد نیز به نسبت نوع مایع کمتر است.

با آنالیز سود پرک گوهر به این نتیجه می‌ رسیم، این ماده شیمیایی خاصیت قلیایی بالایی داشته و به عنوان ماده اولیه در صنعت کاربرد فراوانی دارد؛ میزان کاربرد و میزان خلوص سود پرک جامد به نسبت نوع مایع آن بیشتر است.

فروش سود پرک‌ گوهر

سود پرک گوهر در داخل و خارج ایران به فروش می‌ رسد؛ مصرف کنندگان این ماده شیمیایی می‌ توانند برای خرید این محصول در داخل و خارج از کشور فروشگاه‌ های معتبر عرضه کننده این محصول مراجعه کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید این محصول از عرضه کنندگان اصلی آن استعلام قیمت بگیرید.

از آنجایی که این محصول محصولی صادراتی به شمار می‌ آید؛ عوامل بسیار زیادی وجود دارد که تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد.

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت سود پرک گوهر می‌ توان به نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا، نوع تولید کننده، صادرات و واردات و غیره اشاره کرد؛ هر یک از این عوامل تاثیر زیادی در قیمت کاستیک سودا ها دارد.

به عنوان مثال، نرخ دلار در سال‌ های اخیر تاثیر بسزایی در قیمت محصولات داشته است؛ زیرا دلار نرخ جهانی بوده که برای معاملات خارج از کشور یا به عبارتی صادرات و واردات از آن استفاده می‌ شود.

پس به این تفاسیر نرخ دلار در تعیین قیمت سود پرک گوهر تاثیر بسزایی دارد؛ از این رو قیمت این محصول در شهر ها مختلف، متفاوت است.

شما می‌ توانید برای خرید این ماده شیمیایی از روش مستقیم استفاده کنید؛ در این روش کافی است با چند کلیک به فروشگاه‌ های اینترنتی متصل شوید تا بتوانید به راحتی به محصول مورد نظر دسترسی سریع داشته باشید.

در این روش تنوع محصول بسیار بالا بوده و به راحتی می‌ توان محصول را با قیمتی ارزان‌ تر خریداری کرد.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین گوهر در داخل و خارج از کشور است که این محصول را با بالا ترین کیفیت و میزان خلوص متفاوت به مصرف کنندگان عرضه می‌ کند.

همچنین برای خرید عمده این محصول مزایای بسیار خوبی را نیز در نظر گرفته است.

شما می‌ توانید به راحتی با شماره‌ تلفن‌ های مشاوران فروش ما تماس حاصل فرمایید تا خریدی دلپذیر را تجربه کنید.

قیمت سود پرک های گوهر با بسته های 25 کیلویی، 300.000 تومان الی 1.700.000 تومان است.