خرید سود کاستیک پرک پارسیان بندر امام

سود کاستیک یا سدیم هیدروکسید  یک ماده شیمیایی سفید رنگ بدون بو است که در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد به عنوان نمونه در صنایعی همچون: صنعت نفت و گاز پتروشیمی، صنعت چرم و نساجی، صنایع غذایی، صنایع داروسازی، صنایع کاغذ و … کاربرد دارد. سود پرک پارسیان بندر امام یکی از مراکزی است که این محصول را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کند و شما با خرید سود کاستیک از این شرکت می توانید محصول را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید. 

خرید سود کاستیک پرک پارسیان بندر امام

مهمترین موارد مصرف سود کاستیک پرک

مهمترین موارد مصرف سود کاستیک پرک همانطور که اشاره کردیم سود کاستیک پرک در صنایع مختلفی کاربرد دارد. 

از مهمترین موارد مصرف سود کاستیک پرک در صنایع گوناگون می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • کاغذ و خمیر: متداول ترین کاربرد سود پرک در سراسر جهان در صنعت کاغذ است. استفاده از سود سوز آور در فرآیند سفید کردن به این صورت که در سفید کردن کاغذ بازیافت شده به کار می رود. 
  • پارچه: استفاده از سود پرک در صنعت نساجی نیز کاربرد دارد به این صورت که در رنگرزی الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر به کار می رود. 
  • صابون و مواد شوینده: یکی دیگر از کاربردهای مهم سود پرک در صنعت مواد شوینده استفاده از هیدروکسید سدیم برای صابون است، فرآیندی که چربی ها و روغن های گیاهی را به صابون تبدیل می کند. همچنین از آن برای تولید سورفاکتانت های آنیونی استفاده می شود که این یک ماده اساسی در تولید مواد شوینده و شوینده ها می باشد. 
  •  تولید سفید کننده: یکی دیگر از مزایای این محصول استفاده آن در تولید سفید کننده است. سفید کننده ها کاربردهای وسیعی در زمینه ی صنعتی و خانگی دارند.  
  • فرآورده های نفتی: از جمله استفاده از سود سوز آور برای اکتشاف، تولید و فرآوری نفت و گاز طبیعی می باشد. 
  • تولید آلومینیوم: یکی از کاربردهای مهم سدیم هیدروکسید یا سود سوز آور در صنعت آلومینیوم، حل کردن سنگ معدن بوکسیت است که ماده اولیه تولید آلومینیوم می باشد. 
  • فرآیندهای شیمایی: هیدروکسید سدیم به شکل پراکسید یا مایع به عنوان ماده اولیه در تولید طیف گسترده ای از محصولاتی مانند: حلالها، پلاستیکها، پارچه ها، چسبها، روکشها، علف کشها، رنگها و جوهرها، دارویی و بسیاری مواد دیگر استفاده می شود. 

شرکت صادرات سود پرک پارسیان بندر امام

شرکت صادرات سود پرک پارسیان بندر امام سود پرک پارسیان بندر امام آنچنان از کیفیت مرغوب برخوردار می باشد که علاوه بر عرضه ی داخلی آن را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. 
این شرکت با صادرات سود پرک به سودآوری بسیار خوبی دست می یابد و باعث رشد اقتصادی کشور می شود. 
زیرا سود پرک پارسیان با کیفیت بالایی که دارد همواره توجه کشورهای دیگر را به خود جلب نموده است. 

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید و فروش این محصول با کارشناسان وبسایت ما تماس حاصل فرمایید.