خرید عمده سدیم هیدروکسید پرک

سدیم هیدروکسید پرک ماده ای جامد می باشد که رنگی سفید دارد و دمای ذوب آن ۱۳۸ درجه سانتی گراد است.

این مواد به هنگام جا به جایی باید مورد محافظت کامل و ایمن انجام بگیرد زیرا بسیار سریع و راحت اکسیژن و کربن دی اکسید موجود در هوا را جذب می کند.

در صورتی که این ماده با پوست برخورد کند باعث زخم شدن و سوختن پوست می شود.

در شرایطی که این ماده در محیط بیرون قرار بگیرد شروع به جذب رطوبت هوا می کند و وزن خود را افزایش می دهد به همین دلیل اندازه گیری این نوع از محصولات باید در محیطی خشک انجام شود.

لازم با ذکر است که این ماده خاصیت قلیایی دارد و با موادی همچون اتانول و متانول  و آب قابل حل است.

خرید عمده سدیم هیدروکسید پرک

مهمترین موارد مصرف سدیم هیدروکسید

مهمترین موارد مصرف سدیم هیدروکسید بیشترین کاربرد سدیم هیدروکسید در صنعت است که بخش قابل چشمگیری از آن در صنعت تولید کاغذ استفاده می شود .

در صنعت تولیدات نمک سدیم و پاک کننده ها نیز از این ماده استفاده می شود.

سدیم هیدروکسید خاصیت شیمیایی دارد و برای خمیر کردن مواد استفاده می شود به عنوان مثال در صنعت کاغذ سازی از این ماده برای خمیر کردن چوب استفاده می شود.

قیمت سدیم هیدروکسید بسیار ارزان است به همین دلیل استفاده ای جز تولیدات دارد مانند از بین بردن اجساد حیوانات و حتی انسان ها و برخی مجرمین از این ماده برای از بین بردن اجساد مقتولین استفاده می کنند بنابراین این ماده بسیار برای بدن مضر است .

همچنین در صنایع تولیدات مواد غذایی از سدیم هیدروکسید استفاده می شود مثلا در تولیدات نوشیدنی های بدون الکل،آماده سازی قهوه و شکلات و حتی سفت کردن بستنی.

این ماده خاصیت پاک کنندگی  دارد و میتوان از آن به عنوان یک ماده شوینده خوب استفاده کرد و با استفاده از آب گرم به خوبی میتوان‌ چربی ها را از بین برد.

از دیگر کاربرد های سدیم هیدروکسید استفاده از آن برای ساخت سیمان و بتن و تصفیه کردن آب است.

نکته:درصورت استفاده از این ماده بدون موارد ایمنی و اطلاعات کافی باعث کوری دائمی و آسیب های جبران ناپذیر می شود.

بازار فروش سدیم هیدروکسید پرک در ایران

بازار فروش سدیم هیدروکسید پرک در ایران قیمت پودر سدیم هیدروکسید بسته به نوسانات بازار متغیر است و این محصول در بسته های کوچک و بزرگ قابل به فروش است.

فروش و قیمت این ماده در سراسر جهان متفاوت است.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد این ماده و کاربرد های بسیار زیادی که دارد تولیدات این ماده بسیار انبوه است.

برای خرید این ماده باید به دفترچه آنالیز شیمیایی محصول دقت فرمایید و آن را به دقت مطالعه کنید چنانچه محتویات ماده با تقاضای شما مطابقت داشت آن را خریداری فرمایید.