خرید عمده سود سوزآور شیرین سازی زیتون

سود سوزآور برای شیرین کردن زیتون مورد استفاده قرار می گیرد و نام دیگر این سود کاستیک می باشد . سود سوزآور زیتون خوراکی می باشد و برای بدن نیز ضرری ندارد . 

خرید عمده سود سوزآور شیرین سازی زیتون

مهمترین شاخصه های سود سوزآور خوراکی

مهمترین شاخصه های سود سوزآور خوراکی سود سوزاور خوراکی کاربرد هایی نیز در صنایع غذایی دارد: 

۱)تصفیه روغن های خوراکی _ ۲)تولید قند و شکر _ ۳)صنایع شیر و لبنیات _ ۴)کنسرو سازی _ ۵) نوشابه سازی _ ۶) تولید شکلات ، کارامل و کاکائو _ ۷)و همچنین شیرین سازی زیتون 

مراحل شیرین کردن زیتون به ترتیب زیر می باشد :

۱)در بشکه ای زیتون هایی که از درخت چیده شده است و تمیز شده را می ریزند و سپس به مقدار لازم آب به آن اضافه می کنند که باید آب تا بالای زیتون ها باشد .

۲)مرحله دوم باید مقدار آب را اندازه گیری کرده تا مشخص شود چند لیتر است . 

۳)برای شیرین کردن زیتون به هر یک لیتر آب بیست گرم سود اضافه می کنند و با یک چوب تمیز هم می زنند تا سود در آب حل شود .

۴)به مدت ده الی دوازده ساعت صبر می کنند سپس در ظرف را بر می دارند که در این زمان باید چند مرتبه محتویات ظرف را هم بزنند .

۵)بعد از طی کردن این مراحل باید زیتون ها را به مدت یک یا دو روز شست و شو دهند و چند ساعت در آب نمک قرار داده و در ظرف مورد نظر برای مصرف یا فروش می ریزند .

برترین شرکت تولیدی سود سوزآور زیتون در کشور

برترین شرکت تولیدی سود سوزآور زیتون در کشور سود سوزآور یک ماده قلیایی است که از سدیم هیدروکسید است که اول به شکل مایع می باشد . برای مصرف خوراکی باید از سود جامد استفاده کرد . تولید سود سوزآور به این صورت می باشد که اول از پنجاه درصد یا سی و سه درصد سود مایع سپس خلوص و کیفیت آن دو برابر افزایش می دهند تا مواد غیر ضروری حذف شوند .

ویژگی های سود سوزآور خوراکی : 

۱)قابلیت انحلال پذیری کامل در آب 

۲)خلوص بالا 

۳)عدم وجود فلزات سنگین و مواد زیان آور  

برترین شرکت های تولید کننده ی سود سوزآور در ایران عبارتند از : 

۱)سود پرک بندر امام 

۲)شرکت گوهر شیمی 

۳)شرکت نیروکلر 

۴)شرکت شفق شیمی 

۵)سود پرک سینا 

۶)شرکت پگاه 

۷)شرکت آراکس شیمی 

که تمامی این شرکت ها جزو برترین تولید کننده سود کاستیک در ایران می باشد با توجه به این که کشور ایران دارای نفت و گاز می باشد تولید این سود در ایران به راحتی انجام می گیرد .که سود پرک بندر امام دارای امتیاز بالایی می باشد .