خرید عمده سود سوزآور

خرید عمده سود سوزآور همانند دیگر محصولات مربوط به این محصول به صورت عمده و خرده توسط انواع بازارهای فروش و راه های مختلف انجام می گیرد و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد.
سود سوز آور با نام های مختلف و در دو نوع مایع و جامد تولید و عرضه می شود و امروزه خواهان زیادی داشته و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به کشور های دیگر صادر می شود.
مخصوصا نوع جامد آن از صادرات بیشتری نسبت به نوع مایع برخوردار است زیرا حمل ونقل نوع جامد آن آسانتر می باشد.

سود سوزآور

نام های مختلف سود سوز آور

سود سوز آور یک نوع ماده شیمیایی می باشد که انواع بسیار مختلفی دارد و با نام های مختلفی در نقاط مختلف جهان شناخته می شوند.
در زیر به چند نمونه از نام های مختلف سود سوز آور اشاره می نماییم:

  •  سدیم هیدروکسید
  • سود کاستیک
  • سود پرک

نوع مایع این سود در دو نوع درصد 50 درصد و 33 درصد موجود می باشند.

ویژگی های سود سوزآور مایع

سود سوز آور مایع از عمل محلول آب و نمک طی یک فرایند کلر آلکالی به وجود می آید.
این نوع سود دارای ویژگی های زیادی می باشد از جمله اینکه ای نوع سود بب رنگ و شفاف بوده و بدون بو هستند.
نقطه انجماد این سود 4/4 می باشد و نقطه جوش آن 145 درجه سانتی گراد می باشد.
سود سوز آور مایع پایدار بوده و دارای دو درصد خلوص مختلف می باشند.

سود سوزآور

روش تولید سود سوز آور جامد

سود سوز آور جامد همانطور که گفته شد از سود سوز آور مایع تولید می شود که برای تولید نوع جامد آن باید درجه خلوص نوع مایع آن 50 درصد باشد.
روش تولید سود سوز آور جامد به این صورت می باشد که اول سود مایع 50 درصد تهیه می شود و فرایند ممبران بر روی آن انجام می گیرد.
سپس سود سوز آور مایع تبخیر می شود و سود جامد تولید شده به دستگاه های خنک کننده منتقل می شوند.
اینگونه سود سوز آور جامد تولید شده و به جای سود مایع که حمل و نقل آسانتری نسبت به نوع مایع دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

سود سوزآور

فروش انواع سود سوزآور

همان طور که می دانیم سود سوز آور انواع مختلفی دارد و هر کدام به شیوه های مختلفی به فروش می رسند.
سود سوز آور مایه و جامد هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و در جای خود بهترین فروش را به خود اختصاص داده اند.اما حمل و نقل نوع مایع آن به سبب داشتن حجم زیاد بسیار مشکل هستند و فروش آن ها نیز امری مشکل به نظر می رسد جای خود را به نوع جامد داده و نوع جامد آن بیشتر تولید و عرضه می شود.
برای اینکه نوع مایع سود سوز آور بهتر و آسان تر حمل و نقل شود بهتر است که از تانکر ها و بشکه های مخصوص کالا استفاده کنند که البته این روش نیز کمی مشکل به نظر می رسد و بهتر است که برای آسان تر شدن و رفع مشکل آن نوع جامد سود سوز آور تولید و عرضه شود که افراد و صنایع مختلف می توانند محصول مورد نیاز خود را توسط بازار های مختلف خرید و فروش با قیمت مناسب و ارزان تهیه و استفاده نمایند.