خرید مستقیم سود مایع 50% از کارخانه

خرید مستقیم و بدون واسطه سود مایع ۵۰% از کارخانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می شود. برای اطلاع بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

خرید مستقیم سود مایع 50% از کارخانه

آشنایی با انواع سود مایع از نظر نوع عملکرد

آشنایی با انواع سود مایع از نظر نوع عملکرد سود یا سدیم هیدروکسید دارای فرمول شیمیایی NaOH می باشد. سود به دو صورت جامد و مایع در انواع صنایع شیمیایی به عنوان مواد اولیه کاربرد دارد.

سود مایع بی رنگ بوده و بوی خاصی ندارد، دارای واکنش پذیری بالایی نیز می باشد. در حالت عادی دارای قابلیت انفجاری و آتش سوزی نمی باشد ولی در صورت ترکیب با اسید می تواند انفجار شدیدی ایجاد کند.

سود دارای خاصیت بازی می باشد و دارای غلظت های متفاوتی می باشد. سود مایع ۳۱% و ۵۰% در صنایع مختلف به کار می رود و در بازار موجود می باشند.

سود مایع ۵۰% در حلال های دیگر نیز به کار می رود و برای تولید انواع محلول های شیمیایی مناسب می باشد. در آزمایشگاه نیز از سود مایع برای کار های آزمایشگاهی استفاده می گردد.

سود مایع به دلیل خاصیت قلیایی که دارد بسیار خورنده می باشد، در انواع صنایع فلزی مانند آهن، آلومینیم، روی به کار می رود. همچنین در صنعت کاغذ سازی و کاغذ های باطله کاربرد دارد. انواع صابون ها به وسیله ی سود ساخته می شوند.

به هنگام کار با سود مایع باید جانب احتیاط را رعایت کنید زیرا دارای قابلیت خورندگی می باشد و در صورت ریختن بر روی پوست باعث سوزاندن آن می گردد. همچنین در صورت پاشیدن به صورت و ورود آن به چشم سبب آسیب جدی به چشم و سوزش آن می گردد. خوردن سود مایع می تواند باعث آسیب رسیدن به معده و گلو گردد و سوزش گلو شود  در صورت بوییدن مداوم آن می تواند سبب آسیب به ریه ها گردد.

هنگام کار با سود مایع از انواع تجهیزات پیش گیرانه برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات غیر مترقبه استفاده کنید. 

بهترین قیمت سود مایع 50 درصد در بازار

بهترین قیمت سود مایع 50 درصد در بازار بهترین قیمت سود مایع ۵۰ درصد با بهترین کیفیت آماده فروش و عرضه به تمام نقاط کشور می باشد. کارخانه سود مایع با تولیدات انبوه سود مایع و انتقال آن به کارخانه ی تولید صنایع، با ارائه بهترین ها آماده خدمات رسانی به شما می باشد. برای سفارش سود مایع می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. همچنین سود دارای صادرات به کشورهای خارج نیز می باشد. به دلیل اهمیت فراوان سود به عنوان ماده ی اولیه از پر فروش ترین مواد اولیه به حساب می آید.