خط تولید آب ژاول خانگی در ایران

خط تولید آب ژاول امروز به بیشترین کارایی خود رسیده است . 

آب ژاول همان مایع ضدعفونی کننده با اسید کمتر می باشد که این محصول بیشترین کارایی برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح را دارا می باشد . 

از آب ژاول خانگی  می توان به وایتکس اشاره کرد که البته برای استفاده از این نوع محصول نیاز به دست کش می باشد خاصیت اسیدی بودن آن برای پوست مضر می باشد . 

خط تولید آب ژاول خانگی در ایران

آشنایی با مراحل تولید آب ژاول

آشنایی با مراحل تولید آب ژاول پوست بعضی افراد به آب ژاول حساسیت دارد که شرکت ما برای این نوع پوست های حساس از رایحه های مختلف و خاصیت اسیدی کمتر استفاده کرده است . 

امروز خانم های خانه دار از این محصول به صورت مداوم استفاده می نمایند که بهترین پاک‌کنندگی  ظروف و سطوح می باشد . 

برای تمیز کردن سینگ ظرف شویی شستشوی لیوان و سرویس های بهداشتی و حتی در خانه  تکانی بیشترین کاربرد را دارد . 

حتی از این محصول برای ضدعفونی کردن بیمارستان ها ،مراکز بهداشتی و درمانی ، باشگاه های مختلف ، استخر و غیره می توان استفاده کرد .

آب ژاول برای شستشویی وسایل پلاستیکی که به مرور زمان تغییر رنگ داده اند بهترین گزینه می باشد و همینطور برای لباس های سفید رنگ که لک شده باشند البته به صورتی که با مقداری آب خالص ترکیب شود می‌توان استفاده کرد . 

استفاده این محصول به دلیل اسیدی بودن و بوی غلیظی که دارد برای افرادی که مشکل ریوی دارند توصیه نمی شود و همچنین نکته بسیار مهم درباره این محصول تحت هیچ شرایطی برای پاک کنندگی بیشتر این محصول را با هیچ مواد شوینده دیگری ترکیب نفرمایید . این امر موجب اسیدی شدن بیشتر این محصول می شود و در آن زمان بسیار مضر برای هر نوع قشری می باشد. 

مرکز خرید آب ژاول خانگی در کشور

مرکز خرید آب ژاول خانگی در کشور آب ژاول در قوطی های پلاستیکی با خروجی های کوچک که به صورت کم مواد از آن خارج شود تهیه شده است در اندازه و‌ لیتر های مختلف و همینطور به صورت گالنی که برای مراکز که استفاده بسیار زیادی از این محصول دارند تعبیه شده است . 

شما مصرف کننده عزیز می توانید این محصول را به صورت تکی و کارتنی تهیه نمایید .

شما مشتری عزیز با مراجعه به سایت شرکت ما و‌ مطالعه مطالب بیشتر در مورد این محصول با اطلاعات کامل آن را انتخاب کرده تا با بهترین کیفیت و بهترین قیمت و همچنین استفاده از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید و همچنین می توانید به صورت آنلاین این محصول را سفارش بدهید تا در اولین فرصت و به سرعت در اختیارتان قرار بگیرد .