سفارش انواع سود پرک بسته بندی

سود پرک یا کاستیک سودار که به سود سوزآور نیز معروف است محصولی بسیار کاربردی در صنایع مختلف است سفارش آن به راحتی از فروشنده این محصول ممکن است.

سفارش انواع سود پرک بسته بندی از فروشنده این محصول در بسته بندی های مختلف قابل انجام است و خریداران می توانند این محصول را با درجه کیفی بالا و قیمت بسیار ارزان از فروشنده برای هر نقطه از کشور سفارش دهند.

سفارش انواع سود پرک بسته بندی

درباره تاریخچه سود پرک چه می دانید؟

درباره تاریخچه سود پرک چه می دانید؟ در مورد تاریخ دقیق تولید سوز آور و استفاده از آن اطلاعات موثقی در دسترس نیست اما پژوهش ها نشان می دهد که استفاده از این محصول برای اولین بار جهت تولید صابون بوده است و قبل از پیدایش این محصول از سودا اش که همان کربنات سدیم است برای تهیه این محصول استفاده می شده است.

تاریخچه استفاده از سود مایع سود آور به پیش از قرن 13 بر می گردد اما نوع پرک این محصول احتمالا در قرن های 17 یا 18 تولید شده است.

در سال ۱۷۹۱ نیکولاس لبلانک شیمیست فرانسوی طی پروسه ای مراحل تولید در مقیاس زیاد کربنات سدیم را اختراع کرد اما سود پرک یک سال پس از مرگ این و در سال 1807 توسط هامفری‌ داوی مخترع و شیمیست انگلیسی کشف شد و در قرن 20 از الکترولیز نمک به عنوان اصلی‌ترین راه تولید NaOH استفاده شد.

امروزه تولید این محصول با استفاده از فرآیند الکترولیز و در سطح وسیع انجام می شود و می تواند بخش قابل توجهی از نیاز بازار را تامین کند.

بررسی بازار داخلی سود پرک بسته بندی

بررسی بازار داخلی سود پرک بسته بندی

کاربرد بسیار زیاد سود پرک در صنایع مختلفی همچون صنعت ساخت خمیر کاغذ و مقوا، صنعت نفت و گاز، تصفیه آب، استخراج معادن، تصفیه آب، فلزی کاری، آلومینیوم سازی و بسیاری از موارد دیگر نشان دهنده نقش مهم این محصول در تولید بسیاری از محصولات و انجام بسیاری از واکنش ها است.

بازار داخلی سود پرک بسته بندی بسیار مناسب است چون خریداران بالایی برای این محصول وجود دارد که اکثرا این محصول را در تناژ بالا و به صورت عمده نیاز دارند بنابراین نوع با کیفیت و با درجه خلوص بالای این محصول از مشتریان دایمی در بازار برخوردار است.

کاستیک سودا اصل به صورت بسته بندی های کیسه ای، پالتی و کیسه جامبو ارائه می شود و خریداران بسته به نوع نیاز می توانند بسته بندی مورد نظر را انتخاب نمایند.

این محصول در بازار داخلی به صورت مستقیم از فروشنده قابل خرید است و نیاز به واسطه ها نیست.

خریداران این محصول در بازار داخلی می توانند از طریق همین وب سایت و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش نمایند و این محصول را تهیه کنند.