سود جامد پرک اکسین | سودپرک اکسین با قیمت ارزان

سود جامد پرک اکسین ماده ای جامد و سفید رنگ و به شکل پرک شده و یا گرانوله با دمای ذوب ۱۳۹۰ درجه ی سانتی گراد و چگالی ۲/۱۳ گرم بر سانتی متر مکعب می باشد. مشخصات و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده به صورت جامد سفید رنگ و بدون بو میباشد.

این محصول نهایی یکی از پر مصرف ترین مواد شیمیایی در کشور و دنیا در کیسه های دو لایه و لمینت دار دو جداره  از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن با وزن خالص ۲۵ کیلو گرم دو جداره، جامبوبگ و پالت یک تنی بسته بندی و ارائه می شود. همچنین بسته بندی در بشکه های ۲۵ کیلوگرمی هم امکان‌پذیر میباشد.

سود جامد پرک به عنوان نوعی چربی گیر صنعتی قوی برای کارخانجات کشور محسوب می گردد. همچنین این ماده موجب انحلال پذیری چربی موجود در سطح فلزی، کف و در هر سطحی می شود که در اصطلاح شیمیایی به آن《صابونی شدن》گفته می شود. اصطلاح شیمیایی عامیانه ی آن لوله باز کن نیز می باشد.

اکسین یک برند بی نظیر در تولید این مواد است. بسیاری از ویژگی های این برند باعث ماندگاری آن در این صنعت شده است.

سود جامد پرک اکسین | سودپرک اکسین با قیمت ارزان

سودپرک اکسین در بازار

اکسین نام یک شرکت است که سودپرک را تولید می کند. سودپرک اکسین دارای بسته بندی مناسب ، کیفیت عالی و آنالیز شده ( از لحاظ درصد خالصی ) است.
این ماده با این نام جزء باکیفیت ترین سودپرک ها در صنعت موادشیمیایی است.
آنچه که علاوه بر طراحی شیک سود جامد پرک اکسین، باعث شهرت سودپرک اکسین شده است عبارت است از :

  • بسته بندی:
    در بسته بندی سودپرک از کیسه های دو لایه ای استفاده می شود که به گونه ای دوخت شده که هوا وارد آن نشود.
  • کیفیت عالی:
    آنچه باعث باکیفیت تلقی شدن سودپرک اکسین است. استفاده از تجهیزات مدرن و مواد اولیه مرغوب در مراحل تولید است.
  • آنالیز بودن مواد:
    خروج سودپرک از کارخانه مشروط به آزمایش شده آن و آنالیز نهایی آن است. در آنالیز کردن سودپرک اکسین خالص بودن 98 یا 99 درصدی آن ثابت شده است.

موارد گفته شده بالا سبب جذب مشتریان فراوان و تقاضای زیاد استفاده کنندگان این برند شده است به گونه ای که این شرکت هر روزه شامل پیشرفت و افزایش آمار فروش خود می باشد.

هیدروکسید سدیم اکسین در مراکز تولیدی معتبر استفاده شده که ظرفیت آن ها در سه واحد تولیدی است که در طول روز به 40 تن می رسد.

برخی از کارخانه های تولید هیدروکسید سدیم عبارتند از :
بندر ماهشهر، بندر دیلم، تهران.
این کارخانجات هیدروکسید سدیم را تولید و هر آنچه از تولید اضافه است به دیگر کشورهای نزدیک ( هم‌جوار ) و دور ( اروپایی ) صادر میکند.

فواید استفاده از پرک اکسین

 سود جامد پرک اکسین مزایا و فواید بسیاری دارد که ما در اینجا تعداد محدودی را برای آشنایی شما بیان خواهیم کرد.

  • کیفیت همیشه ثابت و بالاتر از دیگر کشورهای تولیدی
  • آنالیزهای آزمایشگاهی ( مطمئن شدن از 98 درصد خالصی )
  • قیمت خیلی ارزان ( این سود پرک با قیمت ارزان در بازار عرضه می شود به طوری که ارزان ترین سود پرک می نامند. )
  • کیفیت و کمیت تضمینی
  • فاقد جیوه و آهن ( ناخالصی )
  • تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن
  • بسته بندی های اصولی ( کیسه های درجه دار دو کیلویی )

هدف اکسین جلب رضایت خریداران است که موفق به کسب آن شده است.

سوداسوز در صنعت

• صنعت نفت
برای تصفیه محصولات نفت و در حفاری نفتی
• صنعت پتروشیمی
برای خنثی کردن و گرفتن چربی
• صنایع مواد غذایی
مواد لبنی، کنسروها، نوشابه، شکلات و کاکائو و کارامل، روغن های خوراکی، قند وشکر
• صنعت کاغذ
تولید خمیر کاغذ و کاخذ
• صنعت چرم
مو زدایی چرم، حذف چرم، دباغی، چربی گیری پوست دام
• صنایع تکمیلی
صنعت آب و فاضلاب، خودرو سازی و سایر صنایع

سدیم هیدروکسید یا سود سوزآور با فرمول شیمیایی NaOH که ترکیب معدنی جامد و سفید رنگ با دمای ذوب 31 درجه سانتی گراد و چگالی 2.13 است. اینماده به آسانی میتواند رطوبت و کربن دی‌اکسید موجود در هوا را جذب کند و به همین دلیل، لازم است هنگام حمل و نقل، تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد.

سدیم هیدروکسید (به انگلیسیSodium hydroxide) یا کاستیک سودا (بهانگلیسیCaustic Soda) یا سود سوزآور با فرمول شیمیایی NaOH که ترکیب معدنی جامد و سفیدرنگ با دمای ذوب ۳۱۸ درجه سانتی‌گراد و چگالی ۲٬۱۳ است. این ماده، به آسانی می‌تواند رطوبت و کربن دی‌اکسید موجود در هوا را جذب کند و به همین دلیل، لازم است هنگام حمل و نقل، تحت پوشش‌های حفاظتی لازم قرار گیرد. 

قیمت عمده سود جامد پرک اکسین

قیمت عمده سود جامد پرک اکسین خریداران عمده سود پرک اکسین به طور معمول برای خرید های خود به سایت های اینترنتی روی می آورند تا دست واسطه ها در معاملات کوتاه باشد.

نرخ سود پرک صادراتی طبق نرخ سود پرک ایران در بازار مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت سود پرک صادراتی چیزی حدود ۲ دلار و ۵۰ سنت تا حدود ۵ دلار می باشد. این سود پرک صادراتی به کشور های همسایه با بهترین کیفیت ارسال می گردد که این کیفیت را از روی درصد خلوص آن میتوان فهمید که حدودا تا 99 درصد گزارش شده است.

سود پرک ها بر اساس خلوص قیمت گذاری می شوند.

سایت فروش سود جامد پرک اکسین به قیمت مناسب

سایت فروش سود جامد پرک اکسین به قیمت مناسببرای خرید بهترین سود جامد پرک اکسین به قیمت مناسب بهتر است به سایتهای فروش مراجعه شود و با تماس مستقیم با نمایندگان شرکت و یا سفارش اینترنتی از طریق همان سایت اقدام کنید. برای این کار کافی است اکسین سود را به زبان لاتین در جستجوگر خود وارد کرده و به راحتی به سایتها دسترسی پیدا کنید.

جهت خرید سود پرک درب کارخانه می توانید با استفاده از سامانه اعلام بار، وسیله نقلیه متناسب با تناژ خریداری شده خود را به راحتی و با کمترین قیمت در کمترین زمان پیدا کنید.

شرکت تولید سود جامد پرک اکسین

شرکت تولید سود جامد پرک اکسینسود جامد پرک اکسین با استفاده از خط تولید و ماشین آلات به روز ، با بهره گیری از سود مایع بهترین کارخانه های کشور با پرسنلی مجرب در راستای تامین نیاز صنایع داخل کشور و با هدفمندی صادراتی در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. این واحد یکی از بزرگترین تولید کنندگان سود سوز آور در کشور می باشد. یکی از مزایای سود جامد پرک اکسین علاوه بر کیفیت و خلوص آن قابلیت صادراتی آن می باشد، به گونه ای که با یک بار صادرات کشور های همجوار، آن ها خواستار سود بیشتری با نام همین برند شده اند‌.

این شرکت به عنوان عرضه کننده انحصاری سود جامد پرک، این ماده را به شرط آنالیز عرضه کرده و در صورت مغایرت آنالیز سود پرک کالا قابل عودت می باشد و همیشه کالا را با شعار به شرط کیفیت به مصرف کننده ارائه و عرضه می کنند.

خرید سود جامد پرک اکسین به صورت عمده

خرید سود جامد پرک اکسین به صورت عمدهخرید عمده سود سوز آور و فروش سود جامد پرک اکسین همانند دیگر محصولات مربوط به این محصول به صورت عمده و خورده توسط انواع بازار فروش و راه های مختلف انجام میگیرد و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد.

از جمله سود پر کاربرد در داروسازی و صنایع غذایی سود پرک اکسین میباشد که در کارخانه‌ها به وسیله دستگاه های پیشرفته تولید می شوند. خریداران زیادی  در بازار  به دنبال خرید این سود پرک ها هستند و معمولا خرید سود جامد پرک اکسین را به طور عمده ترجیح می دهند.