سود پرک وارداتی | واردات سود پرک با کیفیت چینی

سود پرک ماده ای بسیار مهم و اساسی و استراتژیک در صنایع مختلف در جهان است این ماده با کیفیت در ایران تولید می شود و شاهد واردات این ماده با برندهای چینی در کشور هستیم که عمده ترین سود پرک وارداتی از کشور چین است.
چون سود پرک محصولی بسیار پر کاربرد بوده و در بیشتر صنایع تولیدی و غیر تولیدی، صنعت کشاورزی و حتی مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، شاهد واردات این ماده به کشور هم هستیم.
برندهای وارداتی از کشورهایی مثل چین و عربستان و برخی دیگر وارد ایران شده و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.
البته برخی از این مارک های وارداتی برخلاف بسته هایی که با خلوص 98 درصد در بازار به فروش می رسند، حتی کیفیتی پایین تر از 49 درصد دارند.
و این خود دلیلی بر بی اعتمادی خریداران نسبت به این گونه محصولات شده است و فقط به دنبال تولیدات داخلی می باشند تجارت سود پرک وارداتی برای شرکت ها سود آور است.

سود پرک وارداتی | واردات سود پرک با کیفیت چینی

قیمت سود پرک وارداتی در بازار

قیمت سود پرک وارداتی در بازارسود پرک وارداتی بیشتر از چین است که وارد ایران می شود و چون رطوبت را جذب می کند بیشتر در کیسه های دو لایه از جنس پلی اتیلن با وزن های ۲۵کیلویی بسته بندی می شوند و استریل شده و بهداشتی هستند که در پالت یک تنی صادرات و واردات می شوند و قیمت سود پرک وارداتی بر اساس نحوه تولید و درجه خلوص ماده متفاوت هستند. سود پرک به عنوان ماده اولیه صنعتی قیمت متفاوتی دارند و تجارت آن بسیار پر سود است و سودهای پرک که درصد خلوص آنها كم است ارزان هستند و آنهایی که درصد خلوصشان بالا است گرانتر هستند چین قطب تولید سود پرک در اسیا است خرید سود پرک پرک وارداتی چینی ارزان و سودآور است.

شرکت واردات و صادرات سود پرک

شرکت واردات و صادرات سود پرک شرکت های زیادی در ایران در صادرات و واردات سود پرک فعالیت دارند مهمترین شرکت های واردات و صادرات و تولیدی سود پرک در کشور سود پرک سینا تولید٬ سود پرک کلران٬ سود پرک نیرو کلر٬ سود پرک کلر پارس٬ سود پرک شفق شیمی٬ هستند.                         کشور ما به دلیل اینکه یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت و گاز در جهان است به میزان زیادی سود سوز آور مایع و سود پرک تولید می کند که صادرات هم می شوند. این شرکت های معتبر مانند شرکت کاستیک سودا که بزرگترین تولید کننده وارد کننده و صادر کننده سودا پرک در خاورمیانه است تولیدات خود را به کشورهای هند٬ ترکیه٬ عراق٬ ویتنام٬ آذربایجان٬ رومانی٬ صربستان٬ ازبکستان٬ پاکستان٬ امارات٬ کنیا٬ یونان٬ ایتالیا٬ اسپانیا٬ اوکراین٬ بلاروس٬ اندنزی٬ تایوان٬ آفریقا٬ آمریکای لاتین٬ ارگوئه٬ برزیل٬ آرژانتین٬ نیجریه٬ کنیا٬ توگو صادر می کنند.

بزرگترین بازار سود پرک وارداتی در ایران

بزرگترین بازار سود پرک وارداتی در ایرانسود پرک نهایی یکی از پر مصرف ترین مواد شیمیایی در کشور و دنیا است که در کشورهای  چین٬ هند٬ روسیه نیز سود پرک وارد ایران می شود که بزرگترین بازارهای وارداتی این محصول هستند بیشترین عرضه سود پرک وارداتی از چین وارد ایران می شود.خرید سود پرک وارداتی از شرکت های وارد کننده انجام می شود این شرکت ها سود پرک را وارد و در سراسر کشور نمایندگی دارند که از طریق نمایندگی در سراسر کشور عرضه می کنند خریداران آن صنایع تولیدی هستند که این سود پرک را به عنوان مواد اولیه محصول خود به کار می برند.

کاربرد های مختلف سود پرک

کاربرد های مختلف سود پرک سود پرک سوز آور ماده ای پرک و پولکی شکل با رنگ سفید است موقع حل شدن در آب حرارت بالا و ثبات بیشتری ایجاد می کند سود پرک به عنوان یک ماده قلیایی و خاصیت واکنش پذیری بالا که در حالت محلول می تواند ذخیره سازی و منتقل شود این ماده طی فرایند شیمیایی محصول جانبی نامطلوب ایجاد نمی کند کاربرد فراوانی دارد که به ذکر نمونه هایی از آنها خواهیم پرداخت.

سود پرک کاربرد خانگی و صنعتی دارد. در صنایع تولید کاغذ و خمیر کاغذ و کارتن٬ تولید آلومینیوم٬ جوهر زدایی از کاغذهای باطله٬ تصفیه آب٬ در حلال ها و پلاستیک و الیاف مصنوعی٬ و محلول سفید کننده و شوینده و ضد عفونی٬ چسب و پوششها و جوهر رنگ٬ علف کش٬ در پزشکی و داروسازی٬ صابون سازی٬ صنایع نفت و گاز٬ سرامیک سازی٬ خنثی سازی پساب های اسیدی و تمیز کردن و حذف ترکیبات اسیدی از گازهای خروجی٬ در تولید مواد شیمیایی و پتروشیمی٬ ساخت سلفون و ابریشم مصنوعی٬ در صنایع شیشه سازی٬ تولیدات موادغذایی مثلا در شیرین کردن زیتون و نوشابه سازی و قند و شکر ونشاسته جلوگیری از کپک زدن مواد غذایی در کنسرو سازی و جدا کردن پوست سیب زمینی گوجه و میوها٬  صنایع رنگ رزی٬ چرم و نساجی٬ باتری سازی٬ الکل٬ مواد آرایشی بهداشتی٬ صنایع آلومینیوم و گالوانیزه.