شرکت بازرگانی سود پرک 98 درصد

سود پرک با نام سود سوزآور نیز شناخته می شود و در صنایع مختلفی از جمله خوراکی کاربردی فراوان دارد. سود پرک 98 درصد برای تلخی گیری صنایع غذایی و خوراکی استفاده می شود. مانند بستنی، چوب شور، زیتون و …

سود پرک معمولا با 98 درصد خلوصی به بازار عرضه می شود و حتی در صنعت نساجی نیز کاربرد زیادی دارد. این ماده سفید رنگ، بدون بو و جامد است. در ادامه کاربرد این ماده را بررسی می کنیم.

شرکت بازرگانی سود پرک 98 درصد

مشخصات انواع سود پرک

مشخصات انواع سود پرک

سود سوزآور در سه مدل عرضه و بر حسب نوع کاربرد هر سازنده و صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. سود پرک مایع، سود پرک پودری و سود پرک جامد.

سود پرک درجه یک در صنایع مختلفی کاربرد دارد از جمله صنایع فلزی، صنایع داروسازی، صنایع خوراکی، صنایع نساجی، صنعت نفتی و پتروشیمی و …

سود سوزآور مایع بدون رنگ و بود و به صورت مایع می باشد. در مدل جامد به صورت پودر و گلوله های کوچک و سفید رنگ و در مدل پرک به صورت قطعات شیشه، سفید و بدون بود می باشد و به همین دلیل به آن سود پرک گفته می شود که معمولا با خلوص 98 درصد عرضه می کنند.

البته در کنار خواص سود پرک باید از خطرات و مضرات آن نیز آگاه بوده و مراقبت نمایید. در برخورد و استفاده از سود پرک صنعتی میبایست از نظر استنشاق، چشم و پوست مواظب باشید. این محصول ممکن است عوارض مربوط به دستگاه گوارش، حساسیت و مشکلات پوستی و … را در پی داشته باشد.

بیشترین درصد مصرف سود پرک در صنعت کاغذ سازی می باشد که حدودا ۲۵ درصد از کل مصرف این ماده را به خود اختصاص داده است.

بهترین عرضه کنندگان انواع سود پرک 98 درصد

بهترین عرضه کنندگان انواع سود پرک 98 درصد

امروزه به دلیل مصارف بالای سود پرک 98 درصد در صنایع مختلف، تولید آن نیز به یکی از مشاغل و تجارت های پر سود و منفعت تبدیل شده است. به همین دلیل کارخانجات بسیاری در مناطق مختلف اقدام به تولید روزانه در تناژ های بالای این محصول می کنند.

بسته بندی سود پرک ۹۸ درصد نیز بسیار حساس و مهم است. بسته بندی این محصول توسط کیسه های دوجداره پلی اتیلن انجام و معمولا در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی عرضه می شوند.

بنابراین جهت خرید بهترین های این محصول می توانید به تولیدکنندگان و کارخانجات تولیدی و فروشندگان این محصول مراجعه کنید‌. همچنین گاها برخی از تولیدکنندگان اقدام به ایجاد وب سایت ها و صفحات مجازی کرده و می توانید از این طریق با آنها ارتباط برقرار کرده و جهت همکاری با یکدیگر هماهنگی لازم را انجام دهید.