شرکت توزیع سود سوزآور آلومینیوم در کشور

سود سوزآور آلومینیوم که در واکنش از طریق 25 گرم سود پرک در 100میلی گرم آب حل می شود  که قوطی  آلومینیوم درون محلول سود سوز آور  انداخته شده که در اثر واکنش این محلول سود سوزآور آلومینیوم  که به صورت آلومینات و گاز هیدروژن تولید می شود هیدروژن تولید شده موجب تلاطم محلول و پاشش محلول به اطراف می شود.

شرکت توزیع سود سوزآور آلومینیوم در کشور

مهمترین کاربرد های سود سوزآور

مهمترین کاربرد های سود سوزآور سود سوزآور یک از مواد شیمیایی پر کاربرد در صنایع مختلفی باشد این نوع ماده در هر صنعتی به کار می آید که هر شرکتی به سود سوز آور که در بازار شاهد تنوع این نوع از کالا می باشم.

هیدروکسید سدیم کاربردی گوناگونی دارد که یکی از مهم ترین کاربرد سود سوزآور این است که در تولید شیمیایی از ان استفاده می شود که در صنعت آلومینیوم  در حد بالایی از تولید در کشور برخوردار است مهمترین کاربرد سود سوزآور در صنایع کشور مه در بخش تولید انواع فلزات ، تولید مواد شیمیایی در صنایع پتروشیمی ، تولید انواع مواد غذایی و خوراکی ، حلال ها ، پلاستیک ها ،علف کش ، رنگ ، جوهر، الیاف سنتزی ، مواد شیمیایی دارویی ، سفید کننده ها و ده ها مورد دیگر این محصول کاربرد بسیار زیادی در بازارهای داخلی دارد. 

کاربرد های دیگر این ماده در چربی گیری ، در کارخانه شیر و کنسرو سازی ، کارخانه نوشابه سازی، کارخانه قند و شکر ، کارخانه روغن، داروسازی ، در الکل سازی ، در تولید روی و آلومینیوم استفاده می شود. 

سود سوز آور یک ماده شیمیایی به شدت خورنده است که در هنگام استفاده از این ماده باید مواظب باشیم  که به  چشم و پوست آسیب نرساند.

مرکز خرید سود سوزآور آلومینیوم در کشور

مرکز خرید سود سوزآور آلومینیوم در کشور برای خرید سود سوزآور که به صورت عمده و خرده توسط بازارهای فروش و راه های مختلف انجام می شود که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد که به صورت مایع و جامد تولید و به بازار عرضه می شود که امروزه خواهان بسیار زیادی در صنایع کشور ایجاد کرده است  خریدار بسیار زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد که نوع محصول جامد آن بهتر از نوع مایع آن است چون حمل و نقل این ماده جامد آسان است. 

سود سوزآور در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که برای تولید آلومینیوم استفاده می شود و همچنین در صنایع پترو شمی ، سدیم هیدروکسید به عنوان ماده افزودنی در گل حفاری برای افزایش قلیایی که در اسیدی کارایی دارد این انرژی آزاد شده سبب بالا رفتن دمای محلول می گردد که باعث واکنش شیمیایی و تامین گرمایی مورد نیاز برای این مواد استفاده می شود.