شرکت تولیدی سدیم هیدروکسید پرک محلول

سدیم هیدروکسید به نان های سود سوزآور و کاستیک سودا نیز شناخته می شود، به عنوان یک  یک باز قوی از مهم ترین مواد شیمیایی در صنایع مختلف محسوب می گردد. این ماده که در واقع ترکیبی معدنی بوده جامد و سفید رنگ می باشد و به راحتی قادر به جذب رطوبت و کربن دی اکسید موجود در هوا می باشد. سدیم هیدروکسید پرک از فرآورده های پر کاربرد این ماده بوده که از تبخیر محلول سدیم هیدروکسید مایع به دست می آید. این محصول ورقه های کوچک و نازکی بوده که رطوبت را جذب می نمایند و همچنین قابل حل شدن در آب می باشند. 

شرکت تولیدی سدیم هیدروکسید پرک محلول

مهمترین موارد مصرف سدیم هیدروکسید پرک

مهمترین موارد مصرف سدیم هیدروکسید پرک همان طور که گفته شد سدیم هیدروکسید به عنوان یک ماده اولیه کاربردی در بسیاری از عرصه های تولیدی کاربرد داشته است، اما در اینجا قصد داریم به چند نمونه از مهم ترین این موارد مصرف بپردازیم که شامل استفاده در صنایع تولید کاغذ، مواد شیمیایی، فرآورده های نفتی، صابون سازی و مواد شوینده، استخراج فلزات، تولید برخی مواد غذایی و همچنین تهیه سوخت های تجدید پذیر می باشد. 

لازم به ذکر است که در تولیدات بسیاری مواد شیمیایی، سدیم هیدروکسید به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده پایه و اصلی محسوب می شود و حدود نیمی از سدیم هیدروکسید تولید شده در کشور در این عرصه مورد استفاده قرار می گیرد. حجم گسترده ای از این تولیدات را مواد شوینده و ضدعفونی کننده خانگی و صنعتی تشکیل داده است که امروزه دارای مصرف بالایی می باشد. 

مرکز فروش سدیم هیدروکسید پرک در کشور

مرکز فروش سدیم هیدروکسید پرک در کشور مرکز فروش سدیم هیدروکسید پرک در کشور با ارائه محصولی با کیفیت و مرغوبیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب سعی در جذب مشتری و جلب رضایت آن ها داشته اند. بیشتر مشتریان این محصول صاحبان صنایع و تولیدی ها بوده که همواره تمایل به خرید عمده این محصول با قیمتی متناسب را خواهند داشت. لذا بهترین روش تهیه این محصول از طریق مراجعه به مرکز فروش معتبر و رسمی این ماده در کشور می باشد که با ارائه محصول مرغوب و استاندارد و با قیمتی مقرون به صرفه، به اقتصاد بازار داخلی و صنایع تولیدی کمکی شایان توجه خواهد کرد. 

مرکز فروشنده سدیم هیدروکسید پرک سفارشات مشتریان خود را در حجم های کلی و جزئی پذیرفته و امکان خرید را به صورت حضوری و یا غیر حضوری را نیز فراهم می آورد، به دین ترتیب که خریدار می تواند به راحتی با صرف کمترین زمان و انرژی سفارشات خود را درب محل دریافت نماید.