شرکت تولیدی سود پرک 50 درصد پارس کلر

سود پرک با نام شیمیایی سدیم هیدروکسید و نام تجاری دیگر کاستیک سودا است که در صنایع مختلف شیمیایی جزو ضروری ترین و کاربردی ترین مواد اولیه به شمار می‌رود. برای سفارش سود پرک پارس کلر ۵۰ درصد از شرکت با سابقه، حرفه ای و معتبر پارس کلر با واحد مشاوره سایت تماس بگیرید. 

شرکت تولیدی سود پرک 50 درصد پارس کلر

همه چیز درباره سود پرک 50 درصد

همه چیز درباره سود پرک 50 درصد از آنجایی که سود پرک یک محصول بسیار کاربردی در اکثر صنایع شیمیایی است، در درصد های خلوص متفاوتی تولید می‌شود از جمله سود پرک ۵۰ درصد. کیفیت و کاربرد سود پرک ۵۰ درصد بیشتر و در نتیجه قیمت آن از بقیه درصد ها بالاتر است. سود پرک در ابتدا به صورت یاسوج سوز آور مایع بوده است و سپس طی فرآیند الکترولیز آب نمک یا سدیم کلرید به حالت جامد در می‌آید و استفاده از آن در صنایع سهولت بیشتری می‌یابد. در واقع سود سوز آور مایع اولیه قبل از الکترولیز است که درصد نهایی سود مرکز را تعیین می‌کند و روی قیمت نهایی این محصول اثر می‌گذارد. هر چقدر درصد خلوص بالاتر می‌رود چون مقدار آب کمتر و اثر گذاری بیشتر می‌شود قیمت باعث افزایش قیمت می‌شود. 

سود سوز آور بی رنگ و بو و خورنده را در صنایع مختلف با درصد خلوص متفاوت مورد استفاده قرار می‌دهند از جمله صنایع کاغذ سازی، در صنایع نفت و گاز، تولید مواد بهداشتی و شوینده ها، تصفیه آب و فاضلاب و… این موارد از جمله مهم ترین بخش ها و زمینه های صنعتی هستند که از سود پرک ۵۰ درصد تولید شده از سود سوز آور شفاف و استاندارد استفاده می‌شود. معمولا این سود پرک ها را در تانکر و یا بشکه ها انبار و به دست مصرف کنندگی صنعتی می‌رسانند. نکته مهم در حمل و نقد سود پرک ۵۰ درصد این است که این ماده را در محیط های فلزی نگهداری و منتقل نکنند چرا که به شدت خصلت خورندگی داشته و با فلز واکنش می‌دهد.

قیمت خرید سود پرک پارس کلر در بازار

قیمت خرید سود پرک پارس کلر در بازار برای خرید سود پرک با خلوص و غلظت مناسب با زمینه مصرفی خود با کیفیت بسیار عالی که با نیروی های کارآمد خط کنترل و تولید و تکنولوژی جدید و پیشرفته تولید و عرضه می‌شود، می‌توانید با واحد مشاوره تماس تلفنی واحد یا مکاتبه داشته و درخواست سود پرک با غلظت مورد نیازتان را ثبت و جدید ترین و در عین حال مناسب ترین قیمت سود پرک را استعلام کنید. خرید شما با پشتیبانی و راهنمایی های کارشناسان مجموعه بدون واسطه و مستقیم و با قیمت مناسب برای شما صورت خواهد گرفت.