شرکت تولیدی سود کاستیک پرک اشتهارد

سود پرک اشتهارد در استان تهران، بخش از سود مورد نیاز صنایع تولیدی مختلف را در کشور تامین می کند. شهرک صنعتی اشتهارد دارای شرکت ها و کارخانه هلی تولیدی مختلف است که در این بین شرکت تولیدی سود کاستیک پرک نیز به چشم می خورد.

این شرکت سود پرک کرمانشاه مورد نیاز صنایع تولیدی چون نساجی، لبنیات، دارو سازی، محصولات شوینده و … را تامین می کند.

شرکت تولیدی سود کاستیک پرک اشتهارد

معرفی مهمترین کاربرد های سود پرک

معرفی مهمترین کاربرد های سود پرک سود پرک ماده ای سفید رنگ و بدون بو می باشد که خاصیت بازی (قلیایی) دارد. سود پرک از فرآورده های سود مایع است. شرکت های پتروشیمی تولید کننده عمده سود سوزآور مایع هستند. تولید کننده سود پرک جامد، با تهیه سود مایع در دستگاه های مخصوص آن را تا حدود ۱۴۰۰ درجه حرارت می دهد تا ماده ای جامد، سفید، نازک و بدون بو به دست آید. این ماده، همان، سود پرک است. سود مایع در کاربرد های حساس مانند دارو سازی استفاده می شود.
سود پرک به عنوان ماده قلیایی در تولید صابون و شوینده ها به کار می رود. همچنین از این سود در خنثی سازی اسید های مختلف از جمله باتری ها استفاده می شود. در صنعت نساجی و کاغذ از سود پرک برای سفید کردن و شفاف سازی پارچه ها استفاده می شود. در صنعت نفت از خواص مختلف این سود در حفاری چاه های نفت استفاده می کنند. در تهیه و تولید مواد غذایی مانند غذاهای کنسروی، نوشیدنی ها و لبنیات هم سود سوز آور پرک به کار می رود.

سود پرک خاصیت خورندگی دارد، از این رو در هنگام کار با این ماده باید تمامی اقدامات ایمنی را انجام داد، به طوری که پوست هیچ گونه برخوردی با این ماده نداشته باشد. برخورد سود با چشم می تواند باعث کوری شود.

بسته بندی سود پرک نیز در کیسه های دو لایه صورت می گیرد و سر کیسه به گونه ای دوخته می شود که راه نفوذی برای ورود هوا باقی نماند.

میزان خلوص سود های سوز آور در کیفیت این محصول بسیار مهم است. سود مایع، خلوص ۴۸ تا ۵۰ درصد دارد که از آن سود جامد با خلوص ۹۸ درصد حاصل می شود.

نمایندگی فروش سود پرک اشتهارد در کشور

نمایندگی فروش سود پرک اشتهارد در کشور بهترین نوع سود های پرک دارای خلوصی تا ۹۹/۹ درصد هستند. این محصول از بهترین مواد اولیه و در بهترین شرایط تولید می شود.

تولید سود پرک کلر پارس در کشوری چون ایران که دارای صنایع عظیم پتروشیمی است، آسان و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است.

شهرک صنعتی اشتهارد کرج نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت داشته و نمایندگی های این تولیدی در کشور به فروش سود پرک مشغول هستند. سود پرک تولید ایران در بازار های جهانی نیز دارای مشتریان فراوان است و این محصول به کشور های مختلف صادر می شود.