شرکت تولیدی محلول هیدروکسید سدیم تبریز

شرکت تولیدی محلول هیدروکسید سدیم تبریز توانسته است با فناوری های روز دنیا و بهترین نوع این محصول را تولید نماید و روانه بازارهای داخلی و همچنین بازارهای بین المللی برای فروش نماید. حدود ۵۶ درصد از این محصول در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت تولیدی محلول هیدروکسید سدیم تبریز

نکات مهمی که باید درباره هیدروکسید سدیم بدانید

نکات مهمی که باید درباره هیدروکسید سدیم بدانید از جمله نکات مهمی که باید درباره هیدروکسید سدیم بدانید طرز نگهداری این محصول است که بسیار قابل اهمیت می باشد و باید حتماً تحت شرایط خاصی و در مکان های با دمای پایین و به دور از تابش نور آفتاب نگهداری شود.

هیدروکسید سدیم کاربرد های گوناگونی دارد که بیشترین کاربرد آن در صنعت و حدود ۲۵ درصد از از این محلول در صنعت کاغذ سازی استفاده می شود در دیگر صنایع نیز در حد معمول این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. در نمک های سدیم، پاک کننده ها و سنتزهای ارگانیک نیز از این محصول استفاده می شود.

 لازم است بدانید که این محلول در آب می تواند بافت های زنده بدن موجودات را از بین ببرد بنابراین اگر بدن یک حیوان مرده را درون این محلول با آب قرار دهید آن را تجزیه کرده و نابود می کند. همچنین  محصول می‌تواند بافت های پروتئین بدن را از بین برده و ساختار بدن را تجزیه نماید بنابراین بسیار ماده مضری برای بدن انسان می باشد.

از دیگر خاصیت های هیدروکسید سدیم می توان به حل کردن انواع فلز ها در این محلول اشاره کرد. همچنین می توان گفت که این ماده در صنایع غذایی نیز کاربرد دارد از جمله این موارد می‌توان به تولید نودل های چینی اشاره کرد که برای تولید آن ها از این محلول استفاده می گردد.

این محلول خاصیت پاک کنندگی قوی دارد که در صنعت به نام کاستیک سدیم شناخته می‌شود و می‌تواند فضاهایی که با هیچ گونه محلولی تمیز نمی گردند را به آسانی تمیز و پاک نماید.

نمایندگی فروش محلول هیدروکسید سدیم تبریز

نمایندگی فروش محلول هیدروکسید سدیم تبریز فروش هیدروکسید سدیم با قیمت مناسب در این نمایندگی توانسته است افراد بسیاری را برای خرید این محصول به این مرکز بکشاند. این محصول در این نمایندگی در اندازه های گوناگونی به مشتریان عرضه می گردد به هر کدام با توجه به اندازه و مقدار آن دارای قیمت متفاوتی هستند. قوطی هایی که این محلول درون آن ها برای فروش قرار دارد دارای وزن ۱۰۰ گرم تا ۲۰ لیتر می باشند.

اما به طور کلی باید عنوان نمود که با خرید عمده این محلول از این مرکز می توانید آن را با قیمت بسیار پایین خریداری نمایید ضمن اینکه شما می توانید با خرید کلی این محصول از تخفیفات ویژه فروش این محصولات نیز برخوردار گردید.