شرکت صادرکننده سود پرک شفق به عراق

سود پرک از جمله مواد شیمیایی و پرکاربردی بوده که با توجه به رشد چشمگیر صنعت شیمی در کشورمان، شاهد تولید نمونه های با کیفیت این محصول خواهیم بود.

همه چیز درباره سود پرک

و اما در میان نمونه های مختلف این محصول، سود پرک شفق از جمله محصولات باکیفیتی بوده که نه تنها در بازار ایران طرفداران زیادی داشته است.

بلکه از طریق شرکت صادر کننده، سود پرک شفق به کشور های دیگری چون عراق هم صادر خواهد شد.

شرکت صادرکننده سود پرک شفق به عراق ان را در اختیار همه قرار داده است.

سود پرک که با نام های دیگری چون سود کاستیک، سود سوز آور و یا سدیم هیدروکسید شناخته شده است از مواد شیمیایی پرکاربردی بوده که در صنایع زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هر چه درجه خلوص سود بالاتر باشد، در نتیجه تاثیر گذاری آن بیشتر خواهد بود.

در واقع این ماده شیمیایی بدون بو و سفید رنگ بوده که با توجه به ساختار شیمیایی که داشته، بسیار خورنده می باشد و در زمان استفاده از آن، لازم است که جانب احتیاط را رعایت نمود.

زیرا در اثر برخورد با پوست و چشم منجر به سوختگی شیمیایی گردیده و بسیار خطرناک خواهد بود.

شرکت صادرکننده سود پرک شفق به عراق

و اما از دیگر ویژگی های سود کاستیک این بوده که خاصیت قلیایی داشته و هم چنین از قدرت انحلال پذیری بالایی برای برطرف نمودن چربی برخوردار می باشد.

به طوری که در بسیاری از موارد از آن به عنوان چربی بر و یا چربی گیر یاد شده است و همین امر منجر گردیده تا در میان مصرف کنندگان، این محصول، محبوبیت ویژه ای داشته باشد.

البته لازم به ذکر است که سود پرک از مواد قابل حل در آب می باشد و هر چه دمای آب بالا تر باشد، قدرت انحلال سود در آب بیشتر می گردد.

هم چنین سود پرک در مواد دیگری مانند اتانول، متانول و گلیسیرین هم قابل حل بوده و میزان انحلال آن در هر کدام از مواد ذکر شده به اندازه مساوی خواهد بود.

در ضمن سود پرک از جمله موادی بوده که سریعا رطوبت را به خود جذب کرده و در نتیجه کلوخه شده و خواص آن به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

در همین راستا لازم است که در بسته بندی این محصول شیمیایی بسیار دقت داشته باشیم و هم چنین شرایط حمل و نقل و نگه داری این محصول به گونه ای فراهم گردد تا در معرض رطوب قرار نگیرد.

فرایند اصلی تولید سود سوز آور، الکترولیز محلول‌ های سدیم کلرید در انواع ظروف الکترولیتی است.

به عنوان مثال در فرایند پیل جیوه کاستنر- کلنر که به دلیل سمیت جیوه منسوخ شده است جریانی از جیوه به عنوان کاتد استفاده می ‌شود و ملغمه سدیم بدست آمده و پس از ترکیب با آب سود پرک را ایجاد می کند.

پیل دیافراگم فرایند معروف دیگری برای تولید این ترکیب شیمیایی است که در آن الکترولیت از آند به کاتد حرکت می‌ کند و سدیم هیدروکسید، گاز کلر و هیدروژن تولید می ‌شود.

همه چیز درباره سود پرک

بهترین فروشندگان سود پرک شفق

سود پرک شفق از نمونه های سود پرک ایرانی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در واقع کیفیت محصولات این شرکت تولید کننده به قدری بالا بوده که در راستای صادرات سود پرک هم فعالیت خواهند داشت.

و از این رو بهترین فروشندگان این محصول موظف هستند تا خریداران را به ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا نموده و راهنمایی های لازم را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند‌.

یک فرایند قدیمی‌ تر برای تولید سدیم هیدروکسید فرایند سودا – آهک است که در آن سودا اَش (کلسیم هیدروکسید) در واکنش با سدیم کربنات به کاستیک سودا تبدیل می ‌شود.

سدیم هیدروکسید می‌ تواند به راحتی با پروتئین‌ ها و چربی‌ ها در بافت‌ های زنده ترکیب شود سوختگی ‌های شیمیایی ایجاد کند و ممکن است در تماس با چشم باعث ایجاد کوری دائمی شود.

بنابراین، هنگام استفاده از این ترکیب یا محلول‌های آن، همیشه باید از تجهیزات حفاظتی مانند دستکش‌های لاستیکی، لباس ایمنی و حفاظت چشم استفاده شود.

در صورت تماس این ماده با پوست یا چشم ها محل را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب فراوان شستشو دهید.

بهترین فروشندگان سود پرک شفق

عوامل موثر بر کیفیت سود پرک

سود پرک شفق ماده ای خورنده و سوزاننده می باشد و در صورت تماس با پوست و چشم انسان و حیوان می تواند سبب ایجاد سوختگی ها و مشکلات خفیف یا شدیدی شود.

به همین دلیل باید در هنگام استفاده از کاستیک سودا از وسایل محافظتی استفاده نمود.

سود سوز آور یک محصول پتروشیمی است که از الکترولیز نمک صنعتی به دست می آید و ابتدا به صورت مایع و با خلوص 50 درصد تولید می گردد.

سپس با تبخیر این ماده و افزایش خلوص آن, سود پرک 99 درصد به دست می آید.

این ماده شیمیایی پر مصرف دارای قابلیت های بالایی بوده که با توجه به کیفیت تولیدی آن می‌توان آن را مورد استفاده قرار دادکنترل PH، خنثی‌سازی اسید، گاز زدایی، ساخت خمیرسلولز و کاغذ، در صنایع گاز و نفت (برای زدایش آلاینده‌های اسیدی در فرایند گاز و نفت)، ساخت صابون و پاک کننده‌ها، صنایع ابریشم مصنوعی و سلوفان، تصفیه آب، فرایند مواد غذایی، زدایش گاز از دودکش، معدنکاری، ساخت شیشه، فرآیند نساجی، ضدعفونی سبزیجات، احیاء لاستیک، حکاکی و فلزکاری، فرآیند آلومینیوم‌سازی، آماده‌سازی چسب، زدایش رنگ، به عنوان ماده ضدعفونی کننده.

عوامل موثر بر کیفیت سود پرک

بزرگترین مراجع فروش سود پرک شفق

یکی از بزرگترین و مهم ترین کارخانه جات تولیدی انواع سود که کیفیتی متفاوت دارد.

در استان خوزستان در بندر ماهشهر میباشد که به صورت سود کاستیک پرک و سود مایع میباشد.

بزرگترین مراجع فروش سود پرک شفق

بهتر است اگر قصد خرید سود پرک دارید ابتدا از کیفیت و مرغوبیت ان اطمینان کامل پیدا کنید وبعد به سراغ قیمت بروید چرا که کیفیت حرف اول این محصول است سود پرک شفق هر دو گزینه را برای مشتریان خود در نظر گرفته است .قیمتی باور نکردنی و کیفیتی عالی.