شرکت عرضه سود پرک در همدان

شرکت عرضه سود پرک همدان با تجزیه و تحلیل بازار و تجربه و تخصصی که در این عرصه دارد در کار عرضه تخصصی این محصول بوده و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کند. این سود دارای کیفیت ممتازی بوده و به دلیل مصارف و کاربرد های بسیار زیادی که در صنایع مختلف داشته مورد توجه همگان قرار گرفته است.

شرکت عرضه سود پرک در همدان

کاربرد سود پرک در تولید پارچه

کاربرد سود پرک در تولید پارچه سود پرک در تولید پارچه کاربردهای وسیعی دارد چون از آن جهت افزایش استحکام، براقی، تمیزکاری و سفید کردن استفاده می شود و با هدف رنگرزی الیاف مصنوعی در صنعت پارچه و نساجی کاربرد دارد. از دیگر خواص سود پرک شامل موارد زیر می باشد:

  • یکی دیگر از مصرف آن در تولید کاغذ به عنوان سفید کننده و تصفیه کننده خمیر است که بیشترین مصارف را به خود اختصاص داده است، در صنعت مواد پاک کننده و شوینده، و در صابون سازی نیز استفاده می شود.
  • جهت حل کردن سنگ معدن بوکسیت در تولید آلومینیوم بکار می رود و دیگر کاربردهای آن در تولید مواد پلاستیکی، حلال ها، چسب، پارچه، علف کش، مواد پوشش دهنده، مواد دارویی، جواهر، رنگ و … می باشد.
  • در تولید سفید کننده ها جهت چربی زدایی، کنترل کپک و قارچ استفاده می شود. همچنین دیگر کاربردهای آن در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، باطری سازی، خنثی سازی اسید، صنایع کنسروسازی، صنایع شیر و غذایی، کارخانه قند و شکر، نوشابه سازی، روغن است.
  • در صنعت داروسازی، مواد آرایشی بهداشتی و الکل سازی، تولید روی، فلزات، گالوانیزه، آلومینیوم، صنایع نظامی، آبکاری و …

مزایا خرید مستقیم سود پرک همدان

مزایا خرید مستقیم سود پرک همدان خرید مستقیم سود پرک همدان بسیار باصرفه و ارزان قیمت است چون این محصول عمده و بدون واسطه به دست مشتری می رسد و خریدار می تواند با خرید آن از هزینه های اولیه خود کاسته و بر سود خود بیفزاید.

سود سوزآور مایع و پرک قلیایی یا باز و با خورندگی بالایی است اکثرا دارای کاربردهای یکسانی می باشد. نوع پرک شکل بلوری و سفید رنگ دارد که بدون بو و جامد می باشد و در برخورد با رطوبت فورا واکنش نشان داده و آب را به خود جذب می کند، بعد از برخورد با آب نیز گرمای زیادی تولید خواهد نمود.

سود پرک 35 درصد در برابر رطوبت و آب غیر قابل نفوذ بوده و در بسته بندی مناسب و در اندازه های متنوع و استاندارد به آسانی حمل و نقل می شود. لذا به دلیل اینکه آب را براحتی جذب می کند باید به گونه ای بسته بندی شود که رطوبت در زمان انبارداری و حمل و نقل وارد آن نشود و در نتیجه محصول فاسد نخواهد شد.