صادرات بهترین سود پرک صنعتی به ازبکستان

صادرات عمده بهترین سود پرک صنعتی به ازبکستان به صورت عمده و خرده از شرکت های معتبر صادر می گردد.

چگونگی تولید سود پرک صنعتی در کشور

سود پرک در واقع به سود کاستیک،کاستیک سودا، سود جامد نیز معروف است که تولید آن ها از سود مایع پتروشیمی ها صورت می گیرد.

از دیگر مشخصا این سود پرک ها می توان گفت که محصولی طبیعی از تولید کلرین است، که طبق قوانین شیمی برای هر یک تن کلرینی که تولید می شود.

نکته: یکی از روش های تولید سود پرک ها ، استفاده از آب نمک یا به عبارتی سدیم کلرید است.

شرکت سود پرک ایران اولین مرکز فروش اینترنتی سود پرک در ایران شما می تونید به هر میزان که نیاز دارید سفارش سود پرک بدید.

هیچ محدودیتی برای تامین وجود نداره. شرکت سود پرک ایران به صورت تخصصی هر روزه روی فروش و صادرات سود پرک تمرکز دارد.

اغلب مشتریان خارجی شرکت در ترکمنستان، روسیه، ازبکستان، امارات، ترکیه و دبی هستند و شرکت هر ماه صادرات سود پرک به این کشور هارا انجام می‌ دهد.

شرکت سود پرک ایران توانایی صادرات سود پرک به همه کشور های دنیا را دارد، اگر شما مشغول بازاریابی سود پرک هستید و به دنبال تامین کننده‌ ای هستید که همه نیاز های شما را برآورده کند و از صفر تا صد صادرات سود پرک برای شما را انجام دهد، کافیست یکبار با ما همکاری کنید تا به مشتری دائمی شرکت تبدیل شوید.

صادرات بهترین سود پرک صنعتی به ازبکستان

سود پرک مایع پتروشیمی ها، تولید می گردد، و آن ها رو یک نوع ماده ی بسیار شیمیایی می نامند.

از بهترین سود پرک ها، می توان به اکسین سود اشاره کرد که پس از تولید این اکسین سود ها بلافاصله در کیسه های 25 کیلوگرمی دو جداره بسته بندی می شوند.

دلیل این عمر خاصیت خورندگی آن است که در اثر تماس با هوا کلوخه می شود، که اصولا در کارخانه های تولیدی از ورق نیکل ( بخاطر قابلیت خورندگی که دارد) از آن استفاده می شود.

برای استفاده از این سود پرک ها باید از لوله و اتصالات مخصوص و مناسب استفاده کرد.

از دیگر مشخصا سود پرک ها می توان گفت که محصولی طبیعی از تولید کلرین است، که طبق قوانین شیمی برای هر یک تن کلرینی که تولید می شود، 1100 کیلو گرم سود پرک و 28 کیلو گرم هیدروکسید سدیم به صورت های مختلفی چون جامد و مایع تبدیل می کند.

از کاربرد این سود پرک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد،که عبارت اند از:

  • به رنگ سفید
  • مایع و نیز به صورت جامد
  • بدون هیچ بویی
  • دارای دانه های نسبتا ریز
  • هر تن کلرین تولید شده معادل 1100 کیلو گرم سود پرک

نکته: سود پرک در واقع به سود کاستیک، کاستیک سودا، سود جامد پرک و حتی سود چربی گیر صنعتی نیز معروف شده است.

سود پرک چیست؟ سود پرک یا سود کاستیک با نام شیمیایی سدیم هیدروکسید و فرمول شیمیایی NaOH از مواد اولیه صنعتی است که کاربرد بسیار زیادی در صنعت دارد.

با گذشت زمان و افزایش تولید در حوزه های مختلف صنعتی نیاز به سود کاستیک روز به روز بیشتر می شود، به همین خاطر کارخانه ها سعی در بالا بردن ظرفیت تولیدی خود دارند و کشور ها در تکاپوی ساخت کارخانه های تولید سود پرک در کشور خود هستند.

سود پرک از گروه فرآورده های پتروشیمی است که در حوزه های مختلفی مانند صنعت چاپ و تخمیر کاغذ، صنعت داروسازی، صنعت تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده و … کاربرد گسترده دارد.

به دلیل همین کاربرد گسترده و نیاز پیوسته شرکت ها و کارخانه های مصرف کننده سود پرک، شرکت ها با مشکل تامین مواد اولیه در کارخانه و کارگاه خود رو به رو هستند.

چگونگی تولید سود پرک صنعتی در کشور

مرکز فروش سود پرک با بهترین کیفیت

از کارخانه های برتر و مهم ایرانی، سود پرک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سود پرک های بندر امام
  • سود پرک های گوهر شیمی
  • سود پرک های نیرو کلر
  • سود پرک های شفق شیمی
  • سود پرک های سینا
  • سود پرک های پگاه

نکته: این کارخانه ها یکی از برترین و بهترین کارخانه های خاورمیانه به حساب می آیند.

همچنین شما عزیزان برای کسب و اطلاعات بیشتر و نیز قیمت این سود پرک های جامد و مایع، با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط و تماس باشید.

موارد استفاده از کاستیک سودا یا سود پرک: از کاستیک سودا در صنایع تولید کاغذ یا خمیر کاغذ، برای تولید آلومینیوم، حذف جوهر از کاغذ باطله، در صنعت سرامیک سازی، صنعت لبنیات، صنعت نفت، مواد شوینده، خودروسازی، صنعت الکل سازی استفاده می شود.

هم چنین این ماده در شیرین سازی زیتون، کنترل پساب، رنگ رزی، چربی زدایی، خنثی سازی اسید در باتری، سنتز الیاف مصنوعی ابریشم، تولید کاکائو، شست و شوی مخازن و لوله ها و بازیافت پلاستیک کاربرد دارد.

در فرآیندهایی که موادی از جمله: پلاستیک، حلال ها، سفید کننده ها، الیاف مصنوعی، پوشش ها، چسب، رنگ، علف کش ها، مواد دارویی مثل آسپرین و جوهر تولید می شوند، از سود پرک به عنوان حد واسط و واکنش دهنده استفاده می کنند.

مرکز فروش سود پرک با بهترین کیفیت

بررسی میزان صادرات سالیانه سود پرک

میزان سالیانه صادرات سود پرک بستگی به میزان مصرف و نیاز بازار جهانی دارد.

البته در شرایط کنونی و فشارهای کشورهای خارجی و تحریم هایی که برای ایران وجود دارد این میزان تاثیر چشم گیری داشته است.

با این وجود کلیه تولیدکنندگان این محصول در تلاش برای راه یافتن به بازارهای جهانی و صادرات محصول خود هستند که نقش موثری ذر اقتصاد کشور داشته است و هرچه بیشتر صادرکنندگان در این زمینه موفق باشند اقتصاد کشور نیز بیشتر رشد خواهد کرد.

در حال حاضر کشورهای زیادی در همسایگی ایران وجود دارند که به شدت به خرید سود پرک احتیاج دارند.

کشور هایی نظیر ترکمنستان و عراق صنایعی دارند که از سودپرک به عنوان ماده اولیه خود استفاده می کند.

بررسی میزان صادرات سالیانه سود پرک

بزرگترین کارخانه تولید سود پرک جهت صادرات به ازبکستان

بزرگترین کارخانه تولید سود پرک در ایران همان صنایع واسبته به شرکت های نفت گاز هستند به گونه ای که حدود 98 درصد از تولید کشور را این شرکت ها انجام می دهند.

بیشترین میزان صادر این ماده نیز از بندرعباس انجام می شود.

نقش سایر بنادر و مرز های کشور در صادرات این ماده نیز خالی از لطف نیست و بسته به کشور صادر شونده و شهر تولید کننده از مرزها و بنادر مختلف کشور جهت صادرات هرچه بیشتر این ماده استفاده می شود، زیرا صادرات این ماده نقش ویژه ای در اقتصاد کشور در شرایط کنونی دارد.

با توجه به اینکه این ماده به عنوان یک ماده شیمیایی مورد استفاده در بسیاری از صنایع نقش دارد تاثیر به سزایی در تولید و صدارات آن دارد.

این ترکیب به عنوان مهمترین ماده برای تولید انواع رنگ های صنعتی و پوشش ها می باشد همچنین از این ماده در صنایع کاغذسازی به عنوان حل کننده چربی ها و در صنایع غذایی برای تولید انواع محصولات کنسروی محصولات لبنی و شیر و نوشابه سازی کاربرد فراوان دارد.

بزرگترین کارخانه تولید سود پرک جهت صادرات به ازبکستان