صادرات سود پرک به اروپا

صادرات سود پرک یکی از زمینه های صادرات پر رونق و رواج ایران به شمار می رود که نه تنها در خاورمیانه، بلکه در کشورهای خارجی نیز خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. صادرات سودپرک امروزه به کشورهای متفاوت به خصوص کشورهای آسیایی و خاور دور انجام می شود و بسته بندی های این محصولات کاملا مقاوم و ضد ضربه می باشد تا در هنگام صادرات به محصول آسیبی وارد نشود.

صادرات سود پرک به اروپا

آنچه که باید درباره سود پرک بخوانید

آنچه که باید درباره سود پرک بخوانید سودپرک که با نام کاستیک سودا نیز شناخته می شود، ماده ای شیمیایی است که در آزمایشگاه های تخصصی مخصوص تولید و روانه بازار می شود. در مورد سودپرک دانستن اطلاعاتی می تواند کمک کننده باشد. از جمله اطلاعاتی که می توان در مورد سودپرک به آنها اشاره کرد، می توان به موارد زیر پرداخت:

  • کاربرد سود پرک: کاربرد هیدروکسید سدیم (سودپرک) در صنایع متفاوت از جمله صنایع ساخت شیشه، دودکش، چسب سازی، زدایش رنگ، استفاده در ضد عفونی کننده ها، حکاکی و فلزکاری، صنایع نساجی و … می باشد.
  • درصد خلوص: سود پرک با درصد خلوص متفاوتی به بازار عرضه می شود، اما مهم ترین درصد خلوص این محصول را می توان ۹۸ درصد دانست.
  • شکل ظاهری: سودپرک ماده ای جامد و سفید رنگ می باشد و در دمای محیط به صورت جامد باقی می ماند.
  • نقطه ذوب: نقطه ذوب این محصول ۱۳۹۰ درجه سانتی گراد می باشد و به همین دلیل به سادگی ذوب نمی شود.
  • چگالی: چگالی این محصول ۲.۱۳ می باشد که حدود دو برابر چگالی آب می باشد.
  • نوع بسته بندی: بسته بندی سودپرک کاملاً سفت و محکم می باشد به صورتی که در بعضی از موارد برای بسته بندی بهترین محصول از چند لایه پلاستیک استفاده می کنند.

بهترین مرکز صادرات سود پرک در تهران

بهترین مرکز صادرات سود پرک در تهران بهترین مرکز صادرات سود پرک در تهران این محصول را با توجه به اطلاعات زیر به سایر کشورها صادر می نماید:

  • میزان صادرات: بهترین مرکز صادرات سود پرک معمولاً محصولات خود را به صورت عمده به سایر کشورها صادر می نماید و در اکثر موارد بسته بندی هایی که به سایر کشورها صادر می شوند، از جمله بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی و یا بیشتر هستند.
  • طریقه صادرات: صادرات سود پرک به کشورهای مختلف به روش‌های گوناگونی انجام می پذیرد، اما در اکثر موارد می توان گفت صادرات این محصول از طریق مرزهای آبی و خاکی به سایر کشورها انجام می شود.

بهترین مرکز صادرات سود پرک، سود پرک صادراتی را در داخل کشور نیز به فروش می رساند و این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد.