صادرات سود پرک مایع بندرعباس

صادرات سود پرک مایع بند عباس به طور عمده انجام می شود تا کارخانه های تولیدی این شهر بتواند تولیدات خود را وارد معاملاتی بزرگ کنند.

 

آشنایی با مراحل تولید سود پرک

سود پرک و یا به عبارت تخصصی تر سدیم هیدروکسید ماده ای جامد و به رنگ سفیدی می باشد که در طی مراحل های مختلف تولید شده و در مکان های مختلف مانند صنعت غذایی، کارخانه قند و شکر، باطری سازی و در دیگر جا های مختلف صنعتی کاربرد دارد پس لازم است با مراحل تولید سود پرک بیشتر آشنا شویم.

در شهر بندر عباس سود پرک در انواع و اقسام مختلفی تولید می شود و پرفروش ترین این سود پرک ها سود پرک مایع است. سود پرک مایع معمولا در این کارخانه ها در ظروفی محکم بسته بندی می شوند تا خطری در موقع حمل و نقل نداشته باشند و به راحتی صادرات شوند.

سود پرک مایع بندرعباس به کشور های مختلفی صادر می شود که با صادر کردن توانسته اند با یک تیر دو نشان را بزنند برای اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از سدیم هیدروکسید ادامه مطالب ها را در این خصوص مطالعه بفرمایید.

صادرات سود پرک مایع بندرعباس

ابتدا محلول سدیم کلرید که از از نمک و کلر تشکیل شده است را به روشی خاص، که به الکترولیز شهرت دارد به کلر تجزیه کرده و محلول سدیم هیروکسید را به هیدروژن تجزیه می کنند و در مراحل های شیمیایی و واکنش پذیری این دو گاز ها با هم واکنش داده و در نهایت به ماده جامد و سفید رنگی به نام سدیم هیدروکسید یا سود پرک تبدیل می شود.

یک نکته مهمی در مرحله تولید وجو د دارد که لازم است در اینجا اشاره شود و آن اینکه ممکن است به جای سدیم کلرید از محلول هایی مانند کلسیم کلرید، پتاسیم کلرید استفاده گردد که در محصول نهایی هیچ تفاوتی با هم نداشته و از هرکدام از این محلول ها استفاده گردد در نهایت سود پرک را به ما خواهد داد که از این طریق ما می توانیم بسیاری از مواد و کالا های مورد نیاز در کشورمان را تولید نماییم.

آشنایی با مراحل تولید سود پرک

بزرگترین توزیع کننده های سود پرک مایع در بندرعباس

سود پرک مایع در منطقه ی خاصی از کشور ما تولید می شود که یکی از این منطقه های خاص و مهم در کشور ما بندر عباس می باشد که در بخش جنوبی کشور واقعه شده به طوری که در شهر بندرعباس آزمایشگاه های مهمی وجود دارد که این سود پرک مایع را به روش های مختلفی تولید کرده و در نهایت توزیع می نمایند این آزمایشگاه های شیمی یکی از بزرگ ترین آزمایشگاه هایی در تولید و توزیع سود پرک تبدیل شده است.

بزرگترین توزیع کننده های سود پرک مایع در بندرعباس

این آزمایشگاه موجود در منطقه ی جنوبی کشور موفق شده است که انواع هیدروکسید های صادراتی را تولید کرده و با صادر کردن به کشور های مختلف بتوانند هم نیاز های آن هارا در بخش صنعت برآورده کرده و هم برای کشور خودشان درآمد های زیادی را کسب نمایند البته با وجود متخصصان با سواد و با تجربه در کشورمان باعث شده است که چنین ماده مهم تولید شده و نیاز های مردم را برطرف نمایند.