صادرات سود کاستیک پتروشیمی اروند

صادرات سود کاستیک پتروشیمی به کشور های همسایه با بهترین و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برای تهیه ی این سود کاستیک می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری سفارش دهید.

صادرات سود کاستیک پتروشیمی اروند

بررسی کابردی سود کاستیک صنعتی

بررسی کابردی سود کاستیک صنعتی سود کاستیک یا همان سدیم هیدروکسید دارای فرمول شیمیایی NaOH است که هم به صورت مایع و هم جامد در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نوع جامد سود کاستیک به صورت یک پودر سفید رنگ می باشد.

NaOH با نام سود سوز آور نیز خوانده می شود و این نام به دلیل خاصیت خورندگی و سوزانندگی بالای آن می باشد. سود کاستیک مایع به عنوان یک باز قوی در آزمایشگاه ها برای خنثی سازی اسید مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سود کاستیک در صنایع مختلفی از جمله داروسازی، کاغذ سازی، پلاستیک، تولید قطعات، تولید صابون، مایع های پاک کننده ی خانگی مانند آب ژاول، همچنین در آزمایشگاه ها است. بنابراین سود کاستیک مایع یا جامد به عنوان مواد اولیه برای بسیاری از صنایع و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

سود کاستیک دارای غلظت های مختلفی می باشد که این غلظت ها هر کدام کاربرد خاص خود را در صنایع دارند. سود کاستیک از دیر باز مورد استفاده در صنایع بوده ولی امروزه کاربرد های بیشتری از آن را کشف نموده اند.

اما به هنگام کار با سود کاستیک باید بسیار دقت نمود زیرا یک ماده ی بسیار خطرناک محسوب می گرد. اگر مقداری از آن روی پوست بریزد باعث خوردگی و سوزاندن پوست میگردد.

استنشاق گرد جامد سود نیز اگر طولانی مدت و مکرر باشد باعث آسیب جدی به ریه می گردد. همچنین خوردن این ماده سبب ایجاد تهوع و اسهال و استفراغ شدید شده و همچنین باعث سوزاندن گلو و آسیب به مخاط آن می شود. همچنین اگر سود کاستیک وارد چشم شود می تواند آسیب فراوانی به چشم وارد کند‌. شدت آسیب با سود بستگی به غلظت آن نیز دارد، هرچه غلظت سود کاستیک بیشتر باشد خطرات آن نیز افزایش می یابد.

بنابراین اگر چه سود کاستیک دارای کاربرد های فراوان می باشد اما باید مراقب عوارض آن نیز به هنگام کار کردن با آن باشیم و مراقبت های لازم را هنگام کار با آن به خصوص در آزمایشگاه ها، انجام دهیم.

مرکز فروش سود کاستیک پتروشیمی در ایران

مرکز فروش سود کاستیک پتروشیمی در ایران مرکز فروش سود کاستیک پتروشیمی در ایران آماده عرضه و فروش سود کاستیک با بهترین کیفیت به تمام کارخانجات و صنایع می باشد. برای اطلاع از قیمت و نیز اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.