صادرات عمده سود سوزآور هیدروکسید سدیم

سود سوزآور هیدروکسید سدیم یک ماده قلیایی است که کاربرد های فروانی در صنایع گوناگون دارد. این سود سوزآور در صنایع کاغذسازی، مواد غذایی، نفت و پتروشیمی، دفع زباله و … به طور فراوان مورد استفاده قرار می گیرد.

ماده اولیه هیدروکسید سدیم، سود مایع است است که در واحدهای پتروشیمی تولید می شود. این سود پس از انتقال به شرکت های تولید سود سوزآور هیدروکسید سدیم، غلیظ شده، بخار آن جدا شده و هیدروکسید سدیم جامد به دست می آید.

سود پرک نیرو کلر از مواد اولیه مورد نیاز در صنایع مختلف است، که ضمن تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور هم صادر می شود. این محصول به صورت عمده و در حجم تناژ به فروش می رسد. کشورهای همسایه عراق، آذربایجان، ترکیه و پاکستان و همچنین کشور های آسیای میانه و آفریقا مشتریان این محصول با کیفیت ایرانی هستند.

صادرات عمده سود سوزآور هیدروکسید سدیم

مهمترین شاخصه های انواع سود سوزآور

مهمترین شاخصه های انواع سود سوزآور سود سوزآور یک ماده جامد قلیایی سفید رنگی است که به صورت محافظت نشده برای انسان بسیار خطرناک است. این ماده به چهار صورت موجودیت دارد.

انواع سود سوزآور :

  • سود مایع : در ترکیب آب با هیدروکسید سدیم سود مایع تشکیل می شود. با خلوثص  50 در صدر در صنایع استفاده می شود.
  • سود پرک : به صورت جامد، بی بو و مانند پولکی های سفید رنگی است.
  • سود گرانول : مانند سود پرک بوده و لی شکل آن مانند گرد و کوچک است. در صنایعی که حساسیت بیشتری نیاز است مانند دارد ساازی به کار می روند.
  • پودر سود سوزآور :  خواص آن مانند سایر نمونه ها بوده و از نظر ظاهری مانند نمک است.

هر کدام از حالت های سود، برای کاربرد های مختلفی استفاده می شوند. از تماس پوست با این ماده باید اجتناب شود زیرا این ماده دارای خاصیت خورندگی بوده و باعث سوختگی پوست می شوند. در صورت برخورد ذرات آن با چشم، می تواند باعث کوری هم شود.
این ماده در کاربرد های مختلف کارکرد های متفاوتی دارد. برای مثال، ویژگی قلیایی آن در شوینده ها باعث پاک کنندگی می شود. با بالا بردن PH آب در تصفیه آب، میزان مواد مضر را کاهش می دهد.

فروش عمده سود سوزآور هیدروکسید سدیم

فروش عمده سود سوزآور هیدروکسید سدیم دو روش برای تولید سود سوزآور وجود دارد. روش ها  آب آهک و الکترولیز روش های شناخته شده برای تولید این محصول هستند. روش آب آهک امروزه کمتر مورد استفاده است و روش الکترولیز محلول سدیم کلرید مرسوم تر است.
نحوه بسته بندی سود حاصل شده بسیار اهمیت دارد. این مواد معمولا در کیسه ای 25 کیلویی قرار داده می شوند. بسته بندی باید به نحوی باشد که هوا و رطوبت به داخل آن نفوذ نکند. در غیر این صورت این ماده کیفیت و کارایی خود را  از دست می دهد. بالاترین خلوص برای این محصول 99 در صد بوده است که با کیفیت ترین نمونه برای فروش است.
فروش سود کاستیک پرک توسط شرکت های تولید کننده به صورت عمده و در حجم های بالا انجام می شود. حداقل سفارش این محصول یک تن می باشد که در کیسه های 25 کیلویی بسته بندی شده است.