صادرات عمده سود کاستیک پرک به ترکیه

صادرات سود پرک به ترکیه نشاندهنده قدرت تولید ما در این صنعت بسیار مهم و حیاتی است. همانطور که میدانید سود پرند از از مواد اولیه مهم و اساسی بسیاری از صنایع است است لذا ما با اقتدار میگوییم که که بسیاری از کشورها بهین صنعت دستمال نیازمندند.

صادرات عمده سود کاستیک پرک به ترکیه

باکیفیت ترین سود پرک چگونه تولید می شود؟

باکیفیت ترین سود پرک چگونه تولید می شود؟ سود پرک چیست و چگونه تولید میشود؟!

با ما همراه شوید تا با فرایند تولید سود سوزآور یا همان سود پرست آشنا شویم.

سودسوز آور یا همان سود پرک به رنگ سفید فاقد بو بوده و به صورت پولک و یا پرک ارائه می گردد علت خواندن نام سود پرک به این ماده همین شکل ظاهری آن است.

به طور کلی سه روش برای تولید سود سوزآور وجود دارد که عبارتند از ممبران یا روش غشایی، روش دیافراگم، روش مرکوری یا جیوه‌ای

روش مشکلات و مزایای مختص به خودش را دارد.

برای مثال در روش جیوه ای سود مایع فاقد کلر خواهد بود اما استفاده از مقدار بسیار بالای جیوه در این فرآیند می‌تواند منجر به بروز مشکلات خطیر محیط زیست  شود.

روش دیافراگمی کلر سود کاستیک و هیدروژن به عنوان خروجی تولید می شود محصول خروجی در این فرآیند آب‌نمک بسیار رقیق بوده و سود مایع را می توان در کراچی دریافت نمود در این محلول به طور معمول غلظت ۵۰ درصدی مورد نیاز است همچنین می‌توان گفت کلاه به دست آمده از این فرآیند مقدار بسیار زیادی اکسیژن و همراه دارند که از طریق میعان و تبخیر مجدد و خالص سازی می شود.

روش غشایی یام مهران شایع‌ترین روش تولید سدیم هیدروکسید از الکترولیز آب نمک می باشد. این روش بسیار شبیه به روش دیافراگمی میباشند اما با این تفاوت که به جای به کار بردن یک دیافراگم و از جنس پنبه نسوز الکترود ها توسط غشا احاطه می گردند. سود به دست آمده از این روش به ‌طور قابل توجه ای دارای نمک بسیار کمتر است و می توان گفت بسیار خلوص بالا تر و کیفیت به نسبت بهتری نسبت به روش دیافراگمی دارد و در نهایت نیاز به نمکزدایی نیست پست.

بزرگترین عمده فروش سود کاستیک پرک در کشور

بزرگترین عمده فروش سود کاستیک پرک در کشور بزرگترین مرکز فروش سود پرک در کشور خوش آمدید تولید سود پرک تخصص ماست معتقدیم بهترین را ارائه می‌کنیم آیا می دانید برای داشتن یک کیک خوشمزه باید تمامی مواد اولیه آن آن از بهترین جنس باشد و به قولی درجه یک در سایر صنایع نیز این چنین است است شما با مواد خام درجه ۶ نمی‌توانید یک محصول درجه ۱ تولید کنید شما نمی توانید از از میوه های فاسد یک کمپوت بی نقص و و زیبا تهیه کنید آب را از سرچشمه تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان یابید، این اطمینان را به شما می دهیم که درجه یک را به شما ارائه کرده‌ایم تا درجه یک را تولید کنید.