صادرات محلول هیدروکسید سدیم تبریز

هیدروکسید سدیم تبریز از جمله سود های سوز اور تولید شده در ایران است که به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، در ردیف کالا های صادراتی قرار گرفته است. 
ایران به دلیل بهره مندی از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیرو های انسانی خبره و کارشناس توانسته است، تولید کننده اول این محصول در خاور میانه باشد.
کیفیت هدروکسید سدیم ایرانی بسیار بالا و قابل رقابت با نمونه های با کیفیت خارجی است. عراق، افغانستان، گرجستان، پاکستان، ترکیه و … از وارد کننده این محصول ایرانی هستند. 

صادرات محلول هیدروکسید سدیم تبریز

عوامل موثر بر کیفیت محلول هیدروکسید سدیم

عوامل موثر بر کیفیت محلول هیدروکسید سدیم اولین بار از محلول سدیم هیدروکسید در تولید صابون استفاده شد. آن زمان کسی فکرش را نمی کرد که این ماده چه گوهر گران بهایی است و چه کاربرد هایی دارد. 
سود مایع با هیدروکسید سدیم مایع، پایه و اساس انواع سود پرک و سود گرانول است. از این مواد در کارخانه های مختلف تولیدی بسیار استفاده می شود. 
سود مایع در کارخانه های تولید کننده این محصول و صنایع پتروشیمی تولید می شود. این ماده در عین این که شفاف و بدون بو می باشد، بسیار خطرناک است.
سود مایع، خاصیت خورندگی دارد، به طوری که در تماس با پوست، باعث سوختگی آن می شود. همچنین این ماده در مخزن و دستگاه هایی قرار می گیرد که با پوشش های خاصی عایق بندی شده اند. در غیر این صورت، واکنشی شیمیایی بین سود مایع و ظرف قرار گیری آن رخ می دهد، که خواص و کیفیت این ماده را تغییر می دهد. 
هیدروکسید سدیم به چند روش تولید می شود که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. برخی از این روش ها محصولی بسیار با کیفیت و با خلوص بالا تولید می کنند، اما در عوض، هزینه تولید بالایی دارند. در طی فرایند تولید سود، محصولات دیگری مانند گاز کلر، آب ژاول و … هم تولید می شود. 
سود های مایع نیز دارای خلوص متفاوتی هستند. سود های با خلوص 48 تا 50 درصد، سود های کریستالی با خلوص بالای 98 درصد را تولید می کنند. سود های مایع در خلوص 5 تا 20 درصد هم تولید می شوند. این سود ها کاربرد های مختلفی دارند. 
از سود های مایع در صنایع حساس مانند داروسازی استفاده می شود. از کاربرد های مهم دیگر سود مایع، تولید کاغذ است. برای تهیه خمیر کاغذ از سود مایع استفاده می کنند. 
PH سود سوز آور، عامل دیگری برای تعیین کیفیت آن است و سود هایی که PH بالا تری دارند، مرغوب ترند. 

فروشنده بهترین محلول هیدروکسید سدیم تبریز

فروشنده بهترین محلول هیدروکسید سدیم تبریز شرکت های مختلفی در کشور در زمینه تولید سود های سوزآور فعالیت می کنند. هر کدام از آن ها می کوشند تا با افزایش کیفیت و قیمت گذاری مناسب، بازار بیشتری برای محصولات خود دست و پا کنند. 
تبریز نیز به عنوان یکی از بزرگترین شهر های صنعتی کشور، در زمینه تولید محصولات شیمیایی مانند سود های مایع و پرک، موفق بوده و تولید کننده های تبریزی توانسته اند سود های سوزآور مایع و جامد را با بهترین کیفیت ها تولید کرده و به فروش برسانند. 
صادرات هیدروکسید سدیم تبریز از مرز های غربی به کشور های همسایه، توانسته ارز خوبی برای کشور به همراه بیاورد.