صادر کننده سود پرک صنعتی همدان

سود پرک با نام علمی هیدروکسید سدیم از مواد کاربردی و پرمصرف آزمایشگاه های تحقیقاتی می باشد. این محصول در شکل های مختلف قابل استفاده است. سود صنعتی  به صورت مایع و یا پرک تولید می شود. سود جامد به شکل های متفاوت مانند پودری پلیت عرضه می گردد. لازم است سود مصرفی در تحقیقات به صورت پرک  و بدون ناخالصی باشد.  صادرکننده سود پرک همدان یکی از بهترین تولید کنندگان سود پرک صنعتی می باشد که می توانید با خیال راحت محصول با کیفیت را از این شرکت خریداری نمایید.

صادر کننده سود پرک صنعتی همدان

مهمترین ویژگی های سود پرک صنعتی

مهمترین ویژگی های سود پرک صنعتی سود پرک به خاطر ویژگی های مهم که دارا می باشد کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. ماده ای بی بو ، بلوری، سفید و شفاف است که رطوبت را  جذب می کند. سود پرک زمانی که در آب حل شود و یا توسط  اسید خنثی گردد گرمای زیادی تولید می کند. ویژگی های متنوع زیر باعث می شود که این ماده صنعتی مصرف زیادی داشته باشد:

  • چربی بر بسیار قوی
  • خنثی کننده محیط های اسیدی
  • تنظیم کننده PH 

استفاده از این سود در صنایع مختلفی کاربرد دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

صنعت مواد غذایی (شیر، کنسرو سازی، شیرین کردن زیتون، تصفیه آب، تولید شکلات، تولید کاکائو و کارامل، شستشوی سبزیجات و میوه ها ، نوشابه سازی ، تصفیه روغن ، تولید قند و شکر)، صنعت فلزات و آبکاری (فلز ، روی ، آلومینیوم ، گالوانیزه و آبکاری ، شیشه.) صنعت دارو سازی، صنعت آرایشی بهداشتی، صنعت الکل سازی، صنعت باطری سازی و خنثی سازی اسید، صنعت کاشی و سرامیک، صنعت تولید شوینده ها و صابون، صنعت کاغذ سازی و کارتن سازی، صنعت تولید چربی گیر و جرم گیر، صنعت نساجی و چرم، صنعت رنگ رزی، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت تولید مواد شیمیایی، صنعت ابریشم مصنوعی، آزمایشگاه ها برای تعیین غلظت اسیدها در آزمایش ها، صنعت تولید چسب، به عنوان ماده ضد عفونی کننده.

بهترین قیمت خرید سود پرک همدان در بازار

بهترین قیمت خرید سود پرک همدان در بازار سود پرک همدان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با ابزارهایی به شکل اصولی و بدون هرگونه ناخالصی جیوه ای و فلزات سنگین تولید می شود و این موضوع امتیاز خوبی برای شرکت تولیدی محسوب می شود. تولید سود با استفاده از آزمایشگاه های مدرن و نیروی انسانی مجرب و متخصص صورت می گیرد و در تأمین نیاز صنایع داخلی کشور نقش مهمی دارد. همچنین صادرات این محصول به کشورهای مختلف نیز انجام می شود.

این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های تولیدکننده سود پرک در همدان و کشور است و  برای دریافت سفارش‌های خریداران داخلی و خارجی آمادگی کامل را دارد. همچنین فروش سود پرک همدان به ‌صورت آنلاین و با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود و در زمان سریع به‌ کمک سیستم حمل‌ ونقل مطمئن به خریداران مختلف در شهرها  ارسال می شود.

برای بررسی قیمت سود پرک و سفارش این محصول به سایت ما مراجعه کنید.