عرضه انواع سود پرک در کرج

سود پرک ماده ی شیمایی صنعتی محسوب می شود و حالتی جامد و به صورت پولک دارد. سود پرک کرج از اساسی ارین مواد اولیه صنایع بوده که از مرغوب ترین و درجه یک ترین سود مایع تولید می شود‌. عرضه انواع سود پرک در کرج انجام می شود. کرج را می توان یکی از مهم ترین واحد های تولیدی نامید که سود پرک را در مقادیر زیاد تولید و به بازار عرضه می کند.

عرضه انواع سود پرک در کرج

کاربرد سود پرک در باتری سازی

کاربرد سود پرک در باتری سازی

  1. ماده اولیه ی تمام باتری ها، سود پرک می باشد. در باتری سازی چیزی که اهمیت دارد تنظیم محیط قلیایی و اسیدی باتری است. این ماده با داشتن خاصیت قلیایی قوی نقش مهمی در باتری سازی می تواند ایفا کند در واقع تولید باتری و تنظیم قلیایی بودن آن به وسیله سود پرک انجام می شود. سود پرک علاوه بر باتری سازی در صنایع دیگر نیز کارایی فراوانی دارد.
  2. در صنایع آرایشی و بهداشتی سود پرک را استفاده می کنند زیرا به سبب قلیایی بودن نقشی موثر در تولید انواع محصولات آرایشی دارد.
  3. در تولید آلومینیوم و روی از سود پرک استفاده می کنند. همچنین برای آبکاری مواد مختلف از سود پرک نقشی موثر دارد.
  4. سود پرک کاربردی برجسته در تولید مواد غذایی دارد. شیرین کردن زیتون نیز نیازمند استفاده از سود پرک بوده و از کاربرد های خاص این ماده می باشد. در کارخانه های صنعتی برای شست و شوی میوه و سبزی از سود پرک استفاده می کنند. یکی از مهم ترین نقش های کاستیک سودا یا همان سود پرک تصفیه روغن می باشد، این ماده تمام ناخالصی های روغن را می گیرد.

سفارش عمده سود پرک کرج

سفارش عمده سود پرک کرج فرمول سود پرک، سدیم هیدروکسید یا همان naOH می باشد. این ماده بیش ترین کاربرد را در صنعت دارد و از ترکیب سه ماده شیمیایی اکسیژن، هیدروژن و سدیم حاصل می شود. سود پرک و سدیم هیدروکسید در واقع یک ماده هستند و این عناوین می توانند به جای هم استفاده شوند.

سود پرک مایعی بی رنگ بوده که فاقد هرگونه بو می باشد. سود پرک را ماده ای قلیایی می نامند و برای از بین بردن محیط های اسیدی استفاده می کنند. سود پرک خالص را می توان ماده ای مادر در صنایع دانست زیرا کارایی بسیاری زیادی داشته و یک ماده اولیه مهم در تولید مواد خوراکی و صنعتی می باشد.

سود پرک خالص بالا ترین کیفیت را باید داشته باشد و در صنایع خوراکی کیفیت این ماده بسیار حائز اهمیت تر می باشد و این نکته مهم باید مورد توجه تولید کنندگان سود پرک قرار بگیرد. سفارش سود پرک را می توانید از کرج انجام دهید.