عرضه سود کاستیک پرک نیرو کلر 25 کیلویی

هیدروکسید سدیم یا همان سود پرک نوعی ماده ی بسیار فعال  شیمیایی است که با اسامی دیگری نیز مانند کاستیک سودا، سود جامد یا سود سوز آور شناخته شده است. یکی از مهم ترین تولیدات صنایع پتروشیمی در واقع همین سود کاستیک پرک محسوب می شود و در برخی صنایع دیگر به عنوان یک ماده ی اصلی و مهم در زمینه تولید انواع مختلف محصولات صنعتی تبدیل شده است. تولید کنندگان این ماده شیمیایی به خوبی می دانند که این محصول را در موارد خاص و نادری به نام سود چربی گیر صنعتی هم می شناسند. در کشور ما یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید و پخش این محصول، شرکت نیرو کلر اصفهان است که تولید قسمت عمده ای از مواد شیمیایی از این نوع را بر عهده دارد. مصرف کنندگان برای سفارش و تهیه سود کاستیک پرک نیرو کلر می توانند به بازرگانی های معتبر در سراسر کشور مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را سفارش داده و تهیه کنند.عرضه سود کاستیک پرک نیرو کلر 25 کیلویی

چگونگی تولید سود کاستیک پرک در کشور

چگونگی تولید سود کاستیک پرک در کشور در مورد چگونگی تولید سود کاستیک یا همان سود پرک باید گفت که با بهره گیری از سودی که به صورت مایع در پتروشیمی‌ ها تولید شده است و با انجام فرایند تغلیظ و بخار کردن به دست می آید. برای تولید این محصول حتما به سود مایع نیاز است و مراحل تولید آن به این صورت است که اول سود مایع ۵۰ درصد به وسیله ی تانکر های مخصوص این کار به کارخانه‌ های تولید کننده سود پرک انتقال پیدا می کند و سپس سود مایع طی عملیاتی که بر روی آن انجام می گیرد که شامل فرآیند تغلیظ و تبخیر آب موجود در سود کاستیک است، با دقت بالا و نظارت دقیق و طی مراحل متعدد به سود پرک جامد تبدیل می شود. محصول به دست آمده از درجه خلوص ۹۸ تا ۹۹ درصد برخوردار است و به دلیل خاصیت جذب رطوبت بالایی که دارد به صورت پولکی و جامد در آمده و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شود.

شرکت پخش سود کاستیک پرک نیرو کلر کیسه ای

شرکت پخش سود کاستیک پرک نیرو کلر کیسه ای بر طبق سفارشات مشتریان عرضه سود کاستیک در کیسه های ۲۵ کیلویی و دو جداره بسته بندی شده و ارائه می شود و هم چنین بسته بندی این محصول در بشکه هایی با ظرفیت ۲۵ کیلو گرم نیز  امکان پذیر است. سود کاستیک پرک که در شرکت های مختلفی از جمله شرکت نیرو کلر تولید می شود از مهم ترین تولیدات پترو شیمی بوده و محصول پر مصرفی در کشور و حتی کل دنیا به حساب می آید. این شرکت ها برای پخش و عرضه سود کاستیک کیسه ای از انواع کیسه های دو لایه و لمینت دار دو جداره استفاده می کنند. شرکت های تولید کننده این محصول همیشه سعی بر این دارند که برای تولید سود پرک توجه فراوانی به کیفیت و انوع بسته بندی آن داشته باشند.